צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה עיתונאית באינטרנט

ההתפתחות הטכנולוגית העבירה את כל המוצרים להם זקוק הלקוח לרשת האינטרנט, הכול קל ונגיש וניתן לרכישה מהנוחיות של הבית. גם העיתון המודפס הצטרף למהפכה הטכנולוגית וכיום אין עיתון שלא יצר לעצמו גם גרסה מקוונת, מתעדכנת במיידי ומעבירה את המידע החם מבלי לחכות עד לשעת הדפוס בבוקר. מרבית האנשים אוהבים את ריחו של העיתון המודפס, מגע הדיו על הידיים והרגשת קריאת העיתון עם הקפה של הבוקר אך יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם מתעדכנים במשך היום דרך האתר.

מותו של הדפוס
חוקרי תרבות רבים צופים את מותו של העיתון המודפס כפי שאנו מכירים אותו ולכן בהערכות למצב זה אתרי החדשות מעדכנים את הקורא בכתיבה עיתונאית שלא נופלת מזו של חבריהם בעיתונות המודפסת ובניסיון לחקור אל האמת ולהביא סקופים מרעישים לפני מתחריהם. העיתונות האינטרנטית פתוחה לכל ולכן עליה להרוויח את כספי השכר של הכותבים דרך כתיבה שיווקית הנכנסת למדורי הכלכלה, הצרכנות והתרבות.

כתיבה שיווקית בעיתון
כתיבה עיתונאית שיווקית תפקידה לעדכן את הגולש במוצרים חדשים, מקומות שכדאי לבחון או הצגות חדשות שעלו. לכאורה כתיבת תוכן זה אינו נראה כתוכן המתאים לכתיבה עיתונאית אך קוראים רבים נמשכים לתכנים פופוליסטים יותר מאשר לחדשות אותם הם קוראים רק בצורת כותרת. כתיבה עיתונאית באינטרנט היא כתיבה המתייחסת לרצונו של הקורא לדעת על מוצרים חדשים אך יחד עם זאת על התוכן להיות אובייקטיבי ולספק מידע ועצות.
צוות פרסומים עוסק גם בכתיבה עיתונאית הפונה אל מדורי הצרכנות באתרי העיתונים השונים והכתבות שלנו פורסמו באתרים הגדולים. פנו אלינו והכתבה הבאה שתתפרסם יכולה להיות אפילו על האתר שלכם. כתיבה עיתונאית לאינטרנט הוא מקצוע מרתק אך קשה מאוד - בכדי להתקבל קורס עיתונאות יכול להועיל המון.

מפת אתר | מחשבים ניידים |  צור קשר