צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית

שיווק נכון הוא שיווק שמשנה את תהליך החשיבה של הלקוח, יוצר אמון בחברה ומביא לבחירת המוצר מבין אינספור אפשרויות המוצעות בשוק. שיווק נכון נעשה דרך הרגש, פונה לתחושותיו של המתבונן ולוכד את תשומת ליבו דרך ויזואליות וטקסט התואמים לעולם ערכיו.

 

תוכן ככלי שיווק

הכלי החזק ביותר שעומד לרשותו של מנהל השיווק הוא המילים. הטקסט לוכד את עינו של המתבונן והתוכן מושך אותו פנימה לתוך המוצר, מחבר אותו לתוך העולם של החברה וגורם לו להרגיש כחלק ממציאות חדשה. המילים מייצרות סיפור כאשר הדמות הראשית היא המוצר אותו אנו משווקים.

 

כתיבה שיווקית לאתרים

בעולם שזז במהירות ועובר במישור וירטואלי יש צורך בהבלטת האתר מבין אופציות רבות המוצעות בשוק. תוכן שיווקי מוצלח יוכל להקפיץ את מיקומו של האתר מבין רשימה בלתי סופית במנועי החיפוש ולקדם את החברה שלכם על פני המתחרים. חשיבותו של התוכן הוא רב, הוא מביא לכך שהגולש יכנס לאתר רק על סמך משפט קצר שעליו הוא מרפרף בעיניים וגורם לגולש להישאר ולחקור את ההיבטים השונים באתר. ככל שהגולש יישאר יותר זמן כך אפשרויות המכירה יעלו.

 

למה לפנות לכותבים מקצועיים?

כותב מקצועי מכיר את חוקיות הכתיבה המקצועית ויודע לכתוב בפסקאות ודגשים הגורמים לצופה להפנים את המסר בצורה טובה יותר. צוות פרסומים מתמקצע בכתיבה מקורית וייחודית היכולה ללכוד את תשומת ליבו של הגולש ולהניע אותו לכיוונים בו נבחר. אנו בפרסומים מאמינים שתמיד יש מקום לשיפור ולכן כל טקסט שאנו כותבים מקבל יחס של יצירה ספרותית חשובה גם אם היא לא תגיע לעיניים רבות.

מפת אתר | צור קשר