צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קופירייטינג

הכול מתחיל מרעיון אחד מבריק שיכול להניע קמפיין שלם, המסר הנכון יכול לעשות שינוי. סיסמא מוחצת, סלוגן קצר וקולע, משפט שנון וכתיבה המותאמת במיוחד לעולם האינטרנט יוכלו להשיג יתרון על המתחרים.

 

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

בעולם האינטרנט יש לנו רק כמה שניות למשוך, לרתק, לשכנע לפני שהגולש עובר לאתר הבא. שם חברה גדול ובולט, ניסוח משפט שידהים את הצופה, התאמת התוכן ללקוח הפוטנציאלי בהתאם לקהל היעד וכתיבה יצירתית יגדילו את מספר הנכנסים לאתר וכן את משך השהות. ככל שהלקוח מבלה זמן רב יותר באתר כך גדל הסיכוי שימצא את מה שהוא מחפש, דבר שיגדיל את מכירות החברה.

 

חשיבות הקמפיין השלם

עולם הקופירייטיג מכסה את התהליך השיווקי של הלקוח מ-א´ ועד ת´. על הרעיון הבסיסי נבנה החזון למותג, נוצרים תכנים שיווקיים לדפים השונים באתר וכן נכתבים מאמרים בהתאם למוצרי החברה. הקופירייטר משתמש במילים שמקדמות את האתר, מתנסח בצורה עסקית  ויודע להציע את התוכן המתאים ביותר למכירה באינטרנט. ביצירת קמפיין מתחילתו ועד סופו יכול הקופירייטר להתאים את כל חלקי התהליך וליצור את האתר בצורה הנכונה ביותר.

 

קופירייטינג בפרסומים

המגמות החדשות ונשנות בתחום השיווק דורשות חשיבה יצירתית וייחודית, כזו שתיצור את הקמפיין המושלם עבורך.צוות פרסומים הוא צוות חושב, יוצר, מקורי המתמחה בתוכן שיווקי. אנו נדע לרענן את המותג שהוא אתם, להכניס את שם החברה לתודעת הגולשים, לייצר מודעות מושכות ולנסח את התוכן בצורה עניינית אך מפולפלת. עם ליווי צמוד שלנו תוכלו לקדם את האתר ולאפשר לעסק להמריא.

מפת אתר | צור קשר