צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה עיתונאית

בעולם האינטרנטי של ימינו כתיבה עיתונאית אינה מוגבלת רק לדפי העיתון ויש שימוש בסוג כתיבה זה גם באתרי אינטרנט. הכתיבה העיתונאית בתחום הכתיבה השיווקית מתייחסת לכתיבת כתבות הנותנות את מלוא המידע המקצועי והאובייקטיבי לגבי שירות או מוצר כלשהו וכן לכתיבת מאמרי דעה בה הכותב מייעץ ועוזר ללקוח בהתלבטויות הרבות בו הוא נתון.

 

כתיבה עיתונאית לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים של בעלי עסקים לא מסתכמת רק בדפי האתר עצמו, חלק גדול מן הכתיבה היא הכנת מאמרים מקצועיים. מטרת המאמר  להעביר את דעתו של הכותב, לספק עצות והמלצות לגבי המוצר וכן לשכנע את הקורא.  את המאמרים המוצגים באתרים ניתן לחלק לשניים: מאמרי ידע ומאמרי טיפ. מאמרי הידע יספקו ללקוח את כל המידע על השירות המוצע וייתן מידע מקצועי לגבי אפשרויות השימוש במוצר. מאמרי טיפ לעומת זאת מתמקדים בעצות, אלו מאמרי "איך ל..." הנותנים פתרונות והצעות העוזרות לשיפור חווית הלקוח.

 

כתיבה עיתונאית בפרסומים

כותב המאמר צריך להיות בקיא בנושא עליו הוא מדבר, עליו לאסוף מידע ולחפש נתונים. אנו בפרסומים מקפידים לכתוב באובייקטיביות, לספק את כל המידע הנחוץ וכן למצוא טיפים ודרכים לעזור ללקוח הפוטנציאלי של העסק.  בקבלת מידע כולל המוצג בצורה מקצועית תגבר האמינות של הלקוח בחברה ומכאן יעלו מספר הלקוחות הנאמנים.

מפת אתר | צור קשר