צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מה ההבדל בין תוכן שיווקי למאמר מקצועי?

אתרי אינטרנט מכילים מידע ותוכן רב, תוכן זה מתחלק לשני חלקים- מידע מקצועי לו זקוקים הגולשים על מנת ללמוד על המוצר ומידע שיווקי שתפקידו למשוך גולשים ולקדם את האתר. כתיבת תוכן לאתר היא פעולה חשובה ביותר על מנת להעלות את מיקומו של האתר בתוצאות מנועי החיפוש ולהגדיל את מספר הכניסות לאתר.

מאמר או פרסום?
אם כן, בכל אתר ניתן למצוא מאמרים מקצועיים אותם כותבים אנשי מקצוע להם שייך האתר אך בין פיסות מידע אלו מסתתר לו גם מידע שיווקי הנעשה בצורה חכמה על ידי מומחים בקידום אתרים. התוכן השיווקי נראה לרוב כמו מאמר, המידע שיש בו הוא מידע מקצועי ואף צורתו הכללית נראית כצורת מאמר אך למעשה בגוף התוכן ניתן למצוא הבדלים רבים.

אז מה ההבדל?
בעולם קידום האתרים כותבי התוכן מנסים שהכתיבה השיווקית תחקה את המציאות בצורה הטובה ביותר ולכן התוכן השיווקי מוסר מידע מקצועי. ההבדל הוא בפרטים הקטנים- לעומת מאמר מקצועי הנכתב על ידי אדם מהתחום אליו משתייך האתר, כותבי התוכן כותבים את מאמריהם לפי כללי כתיבה מדויקים. על מנת שתוכן שיווקי יהיה יעיל עליו לחזור על מילות מפתח, להשתמש בכותרות מושכות ולהיות בנושאים אותם הגולשים מחפשים. צוות פרסומים הינו צוות מומחה בכתיבת מאמרים המותאמים לצרכי קידום האתר תוך שמירה על נימה מקצועית שלא תאפשר לקורא לדעת כי זה אינו מאמר מקצועי.

מפת אתר | קורסים |  צור קשר