צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לאתרים באנגלית

עולם האינטרנט הינו עולם דינמי ומהיר אשר תופס תאוצה בשנים האחרונות בכל תחומי הידע. מדי יום קמים ונולדים אתרים חדשים הן בישראל והן ברחבי העולם כולו כאשר זה כבר לא סוד כי במידה ולעסק אין יצוג ברשת האינטרנט משמע היא לא קיימת בתודעתו של הלקוח. חברות ענק וחברות קטנות עושות שימוש באתרים מקצועים על מנת להכיר את המוצר או השירותים של החברה לקהל הלקוחות הקיימים וקהל לקוחות פוטנציאלי.

כתיבה מקצועית של תכנים באתרי אינטרנט
במהלך התחזוקה של אתרי האינטרנט יש חשיבות בהזרמה של תכנים מקצועים המתאימים לעולם הידע של האתר. התכנים נכתבים ככתבות מקצועיות קצרות או ארוכות אשר המטרה העיקרית היא להציג את המידע החשוב אודות המוצר או השירות ללקוח. חשוב מאוד להכניס מידע עדכני ומקצועי כאשר המטרה העיקרית היא לספק ללקוחות וגולשים את המידע המקצועי והמקיף ביותר.

כתיבת תוכן בשפה האנגלית
אין זה סוד כי השפה האנגלית הינה השפה הבינלאומית אשר מתפקדת בשפה באמצעותה מתקשרים אנשים ממדינות שונות. מדובר בשפת אם של מדינות רבות כגון: אוסטרליה, קנדה, אנגלית וארצות הברית. כלל האתרים האמריקאים מעלים תכנים בשפה האנגלית אשר נגישה לכלל הגולשים. בדרך כלל השפה העיקרית של אתרים בישראל, היא העברית. אולם במידה ואתרים אלה פונים גם ללקוחות בחו"ל כדאי להכניס תכנים באנגלית כאשר בצורה זו ניתן יהיה לפנות לקהל לקוחות רחב יותר.

מפת אתר | צור קשר