צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן ברמה גבוהה לאתרים

באתר שלכם אתם מזמינים את הקורא אל עולם התוכן שאותו אתם רוצים לתאר, בין אם זה אתר בעל תוכן שיווקי ופרסומי- שבו גם ניתן לבצע רכישה, אתר קונספט, מגזין, האתר העסקי שדרכו מוזמנים שירותיכם לרבים והוא כרטיס הביקור שלכם ועוד. ישנו מכנה משותף לכולם- והוא התוכן הבסיסי- כלומר- הסברה במה האתר עוסק, והזמנה להכנס אל תוך עולם התוכן הזה, ואולי אפילו ליצור קשר דרך האתר ולהצטרף לקבוצה המיוחדת שהקמתם, או אולי לחפש אותו בתוך העולם הלא- וירטואלי.

איזה תוכן תבחרו לאתר שלכם?
כדי לדעת כיצד לשווק את התוכן של האתר בצורה הטובה ביותר, עליכם להכיר את קהל היעד שלכם- מה הצורך שלו ואיך אתם עונים על כך, בין אם הוא אנשי עסקים, סטודנטים, פלח מסוים באוכלוסיה בעל שפה או מנטליות משלו, ילדים וכו´. השאיפה היא להתאים את השפה הכתובה לזו המדוברת מבלי שזו תשנה את זו.  בכל מקרה, הגולש מעדיף בדרך- כלל כתיבה קצרה, קולעת ותמציתית, ובכדי שלא יאבד את סבלנותו- יש צורך בכתיבת תוכן ברמה גבוהה שגם כתוב בשפה גבוהה יחסית המרכז בתוכו מילות מפתח רבות ככל שניתן כדי לקדם את התוכן של האתר.

מדוע יש צורך בכתיבת תוכן ברמה גבוהה לאתרים?
הקורא מחפש תוכן המכיל כמה שיותר אינפורמציה מעודכנת ובו זמנית מכיל מילות מפתח אשר נמצאות בדרך כלל בראש טבלת החיפוש במנועי החיפוש השונים, וככל שהקורא יבקש למצוא את אותן המילים המשובצות בתמליל שבאתר- כך האתר יקודם לראש מנועי החיפוש.

מפת אתר | צור קשר