צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן שיווק

כתיבת תוכן שיווקי הנה מלאכה הדומה למלאכת עריכה של כל תוכן שיווקי. תוכן שיווקי אמור להיות טקסט (אפילו טקסט הלקוח מכתבות אחרות) אשר מעובד לתבשיל שיווקי, שהקורא יוכל לעכל במהירות. התוצאה- צריכה לענות על מטרת המכירות.

איך יוצרים תוכן שיווקי
כשברצוננו לכתוב תוכן שיווקי, המטרה היא לפשט ולהבהיר טקסטים (שלנו או של אחרים) לכדי רמת כתיבה פשוטה היוצרת מיד בראש הקורא את התבנית- מדוע כתבנו לו זאת, מה הוא יכול לעשות עם פיסת המידע הזו באותו הרגע, ואם הוא מבין כבר בתחילת הטקסט במה מדובר- סימן  שהטקסט כתוב טוב. מה שחשוב זו צורת הכתיבה או ההצגה של הנושא שמשכה את הלקוח הנוסף אל המשווק, ולא איכות הכתיבה או הנושא. תוכן שיווקי יגרום ללקוח לפנות אל המשווק, לכן נדרש עורך טוב של תוכן שיודע כיצד לקרוא את מחשבות הלקוח ולדבר בשפה הפשוטה ביותר, ולא פורמאלית.

כתיבת תוכן שיווקי
כשמדובר בפרסומות לשמן, כותבי התוכן השיווקי הנם פרסומאים (קופירייטרים), כשמדובר בכתבות בעלות מסר שיווקי במדיה, זהו עורך שצריך לדעת כיצד "לתפור" את כל פיסות המידע לכדי כסות אחת מרשימה, בכדי שקוראים ארעיים שנקלעו לאתר יתעניינו במוצר ואף יזמינו אותו. הקריאה מתבצעת ברפרוף, ולאחר שנשאר באתר לאחר 5-7 שניות, מתבצעת סקירה כללית של אותו דף שהוא קורא, ושוב חל תהליך בחירה האם להישאר באתר. במידה וכן – התוכן בו מלא הדף צריך לתמוך במטרת המשווק- לגרום לקורא לפנות אליו ולהתעניין במוצר.
מפת אתר | צור קשר