צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מצגת שיווקית

ההתפתחות הטכנולוגית שחלה בשנים האחרונות ביחד עם כניסתם מהמהירה של תוכנות מייקרוסופט השונות לכול מחשב בישראל מאפשרת להעביר את המסרים השיווקיים השונים בין בתי בצורת מצגת שיווקית מעניינת ומאתגרת אשר באמצעות מולטימדיה פשוטה של טקסט קול ותמונות נעות בשילוב כתבות וידאו מאפשרת למצגות השיווקיות להעביר מסר חד וברור לכול המעוניינים בדבר.
אין ספק כי מצגת שיווקית המוצגת בצורת מולטימדיה הנה אפקטיבית יותר מאמצעים מיושנים יותר אשר אילצו את מעבירי המצגת לבחור בין קול או תמונה או טקסט, אך לא ביחד.

מי זקוק למצגת שיווקית ולאילו מטרות היא משמשת?
מצגת שיווקית משמשת כיום עסקים וחברות לצרכים שונים ומגוונים, היא יכולה להיות מצגת מכירתית להשקתם של מוצרים או שירותים חדשים, גיוסים של משקיעים חדשים או עובדים, בנוסף יכולה המצגת לחזק ולקדם את התדמית והרעיונות קיימים של מוצרים לחברות או לארגונים שונים ומגוונים.

מי קהל היעד של המצגת?
מצגת יכולה להיות מועברת לכול קהל יעד, בכול מקום ושעה. הנפוצים ביותר הנם אירועי הקד"מ לאירועים ולכנסים שונים, ובאקדמיה כמצג עזר למרצים שונים להעביר את ההרצאות השונות. כיום ישנן גם מצגות אינטראקטיביות המשמשות לצפייה ומשחקים אישיים.
כיום עם כניסתו של האינטרנט ישנן אפשרויות רבות ומגוונות להכניס אל המצגת אמצעים טכנולוגיים שונים כגון תוכנות ה FLASH ותוכנות שונות המשפרות פלאים את האינטראקטיביות של המצגת ובכך את הממשק הידידותי על הלקוח.
אז אם גם אתם זקוקים למצגת שיווקית משלכם למנף את העסק או את המוצר החדש אותו אתם משיקים, אם גם אתם מעוניינים להעביר את המצגת המגניבה ביותר לסטודנטים שלכם מצגת שיווקית אינטראקטיבית היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, אז אל תבזבזו זמן והכינו את הpower point.   
בוגרי קורס מרקום יכולים לקחת חלק משמעותי בעולם זה עם הידע שצברו בלימודים.

מפת אתר | צור קשר