צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים שיווקיים

כתיבת תכנים שיווקיים קשורה למדיה בהם הם מוצגים. כך למשל כתיבת תכנים שיווקיים לעיתון מודפס תהיה שונה באשר לכתיבת תכנים למדיה הרציפה של האינטרנט, ככל שזה יכול לכלול לא רק את התכנים עצמם, אלא גם את אופן הצגתם הקל יותר להמחיש את המסר אותו רוצה להעביר הרעיונאי שעומד מאחורי הדברים הכתובים.

כתיבת תכנים שיווקיים למדיה אינטרנטית
הקורא המדפדף בין אתרי האינטרנט השונים לעתים ממוקד מטרה ולעתים לאו, אולם בורח ממקומות שמשעממים את עינו יותר מהר, אולם נשאר יותר באתרים המזמינים את השארותו באתר. באתר חשוב כי לצד כתיבה שיווקית תהיה המחשה- בין אם בעיצוב המעביר מסר מסוים (למשל – אותיות קידוש לבנה ימשכו תשומת לב, או שאותיות רש"י ימחישו מסר "תנכ"י") או בין אם בעיצוב לצד המלל, סרטון תמונה, קישור לדף ועוד. בכל מקרה, יש לגרום לקורא אשר אינו נשאר יותר משמונה שניות באתר להשאר ולחקור אותו או להגיע באופן ממוקד למטרה. ברגע שיגיע למטרתו והתוכן השיווקי הלאקוני יוכל לגרות את סקרנותו יותר, יוכל להכנס לקישורים הנוספים שמשכו את עינו.

תוכן שיווקי גורם לחיבור
תוכן שיווקי מחבר את הקורא עם המוצר, לכן חשוב לגרום למילות מפתח לבלוט ולמשוך את העין כמו גם בכותרות. לאחר שהקורא נתקל בגירוי, ירצה להמשיך ולקרוא לגבי המוצר שבשורות הקטנות יותר. תוכן זה בסופו של דבר יוכל להוביל למכירה או לחשיפה למוצר או למסר כלשהו.

 

מפת אתר | צור קשר