צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית בשפות זרות

אם חשוב לכם להיות מספר אחת במנועי החיפוש הלא ממומנים של גוגל, או לפחות בדפים הראשונים, סביר להניח שבכל נישה תמצאו מתחרים. לכל שפה יש את מנועי החיפוש שלה, ולכן כתיבה שיווקית בשפות זרות שונות, עשירה טרמינולוגית במילים אותן אתם רוצים לקדם, יכולה להרים את מיקום האתר פלאים.

מדוע חשובה כתיבה שיווקית בשפות זרות?
השימוש בשפה ובטרמינולוגיה נכונים הם קריטיים לקליטת גולשים אל האתר. כמקדמי אתר, מטרתכם היא להשהות אותם הרבה מעבר לשלוש השניות בהן הם מתעכבים כדי לגרות אותם ולקלוט חומרים נוספים באתר ולחלוק עמם מידע. היכולת הורבלית של הכותב חייבת להיות טובה, כדי לקלוט את אמונם של אלו השולטים ממילא בשפה הזו. שפה קלוקלת, שגיאות כתיב, טעויות תחביריות ועומס על המשפט מקשים על הקורא "להתמגנט" אל הכתבה. אין צורך בתואר "דוקטור לשפה זרה", אלא שפשוט תהיה מתגלגלת ונוחה לקריאה. כשמדובר בנישה מסוימת- למשל, אדריכלי פנים, כדאי שהכותב יבין לא רק את השפה שבה הוא כותב, אלא גם לפחות מעט לגבי הטרמינולוגיה של אותה נישה בשפה הזרה.

כתיבת תוכן מותאם לקהל גם על- פי שפה
לעתים ישנה תחרות על מילים בודדות ו"חזקות" שמתחרות על מקומן מדי יום, ולעתים על משפט שלם אותו מחפש הגולש. לעתים יש צורך בשליטה בכתיבה שיווקית בשפות זרות כדי לדעת מהן אותן מילים שצפוי שהגולש ינסה לחפשן- ולכן כותבי התוכן חייבים להתמצא בכך.

מפת אתר | צור קשר