צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים לשיווק

במאה ה- 21 השיווק הפך לכלי העיקרי של כל בתי העסק. אתה יכול להחזיק במוצר הטוב ביותר בעולם אך ללא שיווק מוצלח לא תוכל להרוויח. היום על מנת להצליח צריך להחזיק אתר אינטרנט איכותי ועל מנת שהאתר יחשב איכותי ועונה על הצרכים צריך להעלות אליו תכנים שיווקיים איכותיים. כדי שהמוצר המוצע ימכור, התוכן חייב להיות רלוונטי, מושך ומעניין עבור הקהל.

השוני של כתיבת תוכן שיווקי
בניגוד לכתיבה עיתונאית או ספרותית, בכתיבה שיווקית חשוב שהמסר יהיה פשוט, ברור ונהיר לכולם. דמיינו כמו לוח מחיק שעליו אתם צריכים להעביר רעיון במהירות - לא תרבו בפרטים נכון? אז עדיף גם שרמת הכתיבה תהיה פשוטה למדי, כדי שתגיע לקהל קוראים רחב, אך עם זאת לא רמה נמוכה ומבישה. חשוב שהקורא יבין איך הוא יכול להשתמש במידע שנמצא לפניו. כלומר שהוא ידע שעליו להשאיר מספר טלפון או כתובת מייל, או שהוא יודע שעליו ללחוץ על לחצן מסויים כדי להתקדם במטרתו.
תוכן שיווקי במדיות שונות
התוכן השיווקי שונה לחלוטין בין האינטרנט לבין הטלוויזיה והרדיו. בעוד ברדיו ובטלוויזיה התוכן נועד כדי להכיר לקהל מוצר חדש או להזכיר ולהדגיש קיום של מוצר קיים, ולמעשה להעלות אותו למודעות, באינטרנט עושים גם פעולה זו אך גם מנסים למכור באותו רגע על ידי שכנוע הקהל ללחוץ על הפרסומת ולהעבירו לאתר אחר. האינטרנט הוא למעשה מדיה הרבה יותר אינטראקטיבית שיכולה להגיב לקורא הפרסומת ולענות לו על הצרכים בקלות רבה.

מפת אתר | צור קשר