צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה משכנעת

בימינו האינטרנט הוא האינציקלופדיה החדשה, הוא העיתון החדש והוא הספר החדש. השימושים של האינטרנט הם אינסופיים ורובם מתבססים על תוכן.
רוב החברות יודעות שעל מנת לקדם את עצמן הן מבחינת כתיבה שיווקית והן מבחינה מקצועית הן צריכות להקים אתר ולהעלות תכנים עניינים.

מה היא כתיבה משכנעת?
ניתן להקים אתר של חברה, להכניס אליו תכנים מעניינים שיימשכו קהל רב אך לא קשורים לנושא החברה ובכך מפספסים את המטרה. כתיבה משכנעת ועניינית מתבססת על מאמרים עם תוכן אמיתי ולא תוכן שמטרתו למשוך לקוחות ולסלק אותם באותה נשימה מאתר האינטרנט. כתיבה משכנעת צריכה להיות מושכת לעין, קלה לקריאה, עניינית, תמציתית ובעלת תוכן תיאורי-אינפורמטיבי שייתן הרגשה של עוד לקורא, שיגרום לקורא להמשיך ולשוטט ברחבי האתר. מלבד התוכן יש גם חלק חשוב בעיצובו , שיהיה קריא ונעים לעין ולא יבריח את הקוראים.

כיצד רוכשים את מיומנות הכתיבה המשכנעת?
הדבר הכי חשוב הוא לתת תשומת לב. לעשות סקר שוק פשוט בו מסתכלים על החברה ועל מה שהיא מציעה, להסתכל כיצד חברות אחרות מציגות \ולנסות לעשות בידול שיהיה לטובתכם. עם הזמן והניסיון לומדים לכתוב בשפה גבוהה יותר, בשפה שיווקית יותר ועניינית. הכל עניין של ניסיון וטעייה, עם זאת רצוי למנוע טעויות שיהיו קריטיות להמשך דרככם.
מסיבה זו רצוי מאוד להיעזר בחברות שמתמחות בנושא כתיבת תכנים, להבין כיצד זה נעשה, לתרגל עימם ולאט לאט לפתח את היכולת לכתיבה משכנעת בכוחות עצמכם.

מפת אתר | צור קשר