צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קופירייטר לאתרים

קופירייטר הוא כל כותב תוכן. קופירייטר רציני יהיה אדם שעבר קורס קופירייטינג מקצועי. ישנם כותבי תכנים לכל דבר, ובעיקר תוכלו למצוא אותם כותבים תסריטים לפרטי פרטים או פרסומות. כשמדובר על קופירייטר לאתרים, הרי שמדובר לא רק בכתיבת התוכן עצמה, אלא גם בעבודת תחקיר מטרימה ומקיפה שמתבטאת בתוכן בעל מבנה טכני מחושב, כשהיצירתיות היא ערך מוסף ותפקידה לקלוט את הגולש אל תוך התוכן, להשאר באותו אתר שבו הוא קורא ואף לגרום לו לעשות פעולות מסוימות כפי שהוא מייעד את האתר.

במה שונה קופירייטר לאתרים מקופירייטר לכל דבר אחר?
קופירייטר רגיל אמור להיות ניחן בכתיבה קולחת, משוחררת ושיווקית, "בלשון העם" מה שנקרא, על- מנת שהחיבור אל הקורא יהיה מיידי. קופירייטר לאתרים לעומת זאת חייב להכיר את קהל היעד שלו הוא כותב, כדי לדעת בדיוק על מה הוא מעוניין לקרוא, למצוא את מילות החיפוש הנפוצות ביותר שלו דרך מנועי החיפוש של גוגל בעיקר, ולדעת לשלבן בטקסט בצורה שתתאים לקידום של אותו האתר. קופירייטר לאתרים חייב להבין את הסביבה שבה הוא מתחרה, ועל- כן הוא עוקב אחר הרגלי הגולשים ומילות המפתח שהם מחפשים ודרכן יגיעו לא רק אל מתחריו אלא גם אליו וימלאו את מטרותיו.

כיצד משתמש קופירייטר לאתרים בכתיבה שיווקית?
מלבד הידע הטכני והבילוי לאורך שעות ארוכות בתחקירים מול מנועי החיפוש של גוגל, הכותב חייב להתמצא בתוכן שבו הוא כותב, כך שהתוכן יתן מידע מיידי בזמן הקצר בו הגולש נקלע אל האתר, ולכן כתיבת תוכן חייבת להיות קולעת ולעתים לאקונית, ומלאה באינפורמציה שמפוזרת בצורה מעניינת בכתיבתו.

מפת אתר | צור קשר