צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן לאתר תדמיתי

עולם האינטרנט הוא חלק מהותי בחיינו האישיים, בעולם העסקים ובמקום עבודתנו. חברות והגופים הגדולים והמצליחים והקטנים שבתחילת דרכם כאחד – לרובם יימצא אתר אינטרנט משלהם. כל אתר יהיה בעל עיצוב שונה, בעל תכנים שיווקיים שונים ועיקר מטרתו תהיה שיווק המוצר או פרסום החברה והסברים עליה. בניית אתר אינטרנט מהווה רושם ראשוני ותדמית ללקוח על המוצר/חברה/ארגון עליו הוא מחפש חומר קריאה.

מה הוא אתר תדמיתי?
אתר תדמיתי הוא אתר מידע שיווקי שמטרתו העיקרית הוא קידום מוצר, שם או עסק. האתר מציג אינפורמציה על החברה, מוצרים, מידע ומהווה מעין כרטיס ביקור לגולש.
חלק מנושא האתר התדמיתי הוא קידום אתרים, עריכה של תכנים שתהיה מתאימה לחיפוש במונעי חיפוש כגון גוגל. גם מערכת הניהול צריכה להיות פשוטה ונגישה לעשיית שינויים שוטפים.

דגשים בבניית אתר תדמיתי
חלק חשוב ועיקרי בבניית אתר תדמיתי הוא עיצובו. יש להשתמש בפונקציות שמושכות תשובת לב ועין ושמעבירות את אופי ומטרת החברה. כמו כן יש לשים דגש על מי הוא קהל הלקוחות ובהתאם לעשות את העיצוב, למשל אתר ילדים יהיה ססגוני יותר וצבעוני בעל ציורים וגרפיקה משוכללת. לעומת זאת, אתר לפרסום משרד עורכי דין צריך להיות ממוקד ומסודר. החשיבות בתכנים היא קריטית. אופי הכתיבה שיתאים ללקוח, העיצוב והעריכה שיהיו קלים לקריאה ויסקרנו את הקורא להמשיך ולקרוא.
 

מפת אתר | צור קשר