צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית לקידום האתר

כל חברה אשר מעוניינת לפרסם את שירותיה ברבים עושב זאת באמצעות האינטרנט, אולם לא די בכך. גם בעולם הרשת האינטרנטית ישנם חוקים שעוזרים לחברה אחת להתחרות ברעותה באופן הטוב ביותר, כלומר שיענה על מטרות האתר. לכל אתר שמוקם יש מטרה אחרת : יש אתר מסחרי דרכו מבוצעות קניות, אתר תדמית ואתרים אחרים כמו למשל אתרי משחקים, אתרים לפורומים, אתרים לעזרה לימודית ועוד. מאחורי כל אותם האתרים יש מחשבה מטרימה שצוות שלם עבד עליה רק כדי להגיע אל גולת הכותרת – כתיבה שיווקית לקידום האתר.

כתיבה שיווקית לקידום האתר
לאחר שהאתר תוכנן ועוצב, יש צורך בהזנת תכנים לאתר. לפני כן ישנה עבודת חקר אשר בודקת מה הגולשים עושים עם אתרים אחרים דומים, ועל- פי התנהגות אותם הגולשים מיישמים לקחים באתר שלכם, כמו למשל- גולש אשר התייאש בכניסה לאתר עם תמונת פלאש בדף הראשון אשר מכבידה על העלאת התוכן- ישנו סיכוי טוב שהמבקר הטרי באתר ינטוש לנצח את האתר אף מבלי לסקור אותו מבפנים ויפסיד את אותו התוכן שהחברה הייתה אמורה לשווק. כתיבה שיווקית לקידום אתר שערוכה טוב בידי מקדמי אתרים, מסוגלת להכניס אף את אותו גולש שנטש בעבר את האתר בחזרה לאחד מדפי האתר היות והשתמש במילת החיפוש המקודמת בו  או שהוא מחפש תוכן דומה ומגיע דרך אמצעי כניסה אחר (באנר מקשר, לינק מאתר אחר ועוד).

כיצד מייעלים כתיבה שיווקית לקידום האתר
כתיבה שיווקית הופכת ליעילה אם ישנו שימוש סביר במילות מפתח המפוזרות באופן שווה במאמר או בכלל באתר. בכל פעם ישנה עבודה מחודשת לבחינת יעילות אותה כתיבה שיווקית ונעשות פעולות לחידוש התכנים באתר כדי לאפשר לגולש להגיע לאותו אתר ראשון מבין כל אותם אתרים במנועי החיפוש.

מפת אתר | צור קשר