צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כותבי תוכן שיווקי

כשאתם מחפשים דבר מסוים במנועי החיפוש של גוגל, ישנה "סכנה" שהוא יוביל אתכם בדיוק אל הכתבה שעשויה לעזור לכם. אתם "עלולים" למצוא זאת מיד וללא בזבוז זמן. תארו לעצמכם שאתם כרגע בשעשועון טלוויזיה אינטראקטיבי שבו אתם אמורים לענות בזמן המהיר ביותר עבור כל שאלה, וזהו בעצם היתרון שלכם על- פני המתמודדים. נכון שלמידענות יש את הערך שלה, אבל כדי למצוא את אותו המשפט, המושג או התוכן – דרושים גם כותבי תוכן שיווקי מצוינים כדי לעזור לכם למצוא את התוכן הנחוץ ומיד.

מהי מלאכתם של כותבי תוכן שיווקי?
מדובר באנשים שעובדים פעמים רבות באופן פרילאנס או שעובדים בשכירות עבור חברה לקידום אתרים, אשר יודעים להפוך את המידע שכבר מצוי באינטרנט לזמין יותר על – ידי שכתוב כתבות דומות, אולם היתרון שלהן זה שימוש במילות מפתח שתולות בתוך הכתבה – כאלו שהגולש משתמש בהן והרבה, כאשר מי שמחפש אותן יכול להגיע בעצם אל אותו הדף שאותו כתבו. העכביש של גוגל סורק מדי מספר ימים את הרשת ומשנה את מיקומי הדפים בתוך מנוע החיפוש שלו על- פי מספר ה"הקלקות" ועל- פי לוגריתם מסוים. לכן, לכותבי תוכן שיווקי יש חלק מרכזי בקידום האתר – כאשר מי שדואג להכניס את התוכן למקום הנכון הוא בעצם החברה לקידום אתרים כאשר היא משתמשת במיטב הידע שלה בכדי להתגבר על מתחרים אחרים.

תוכן מחזורי, או תוכן יצירתי?
התוכן חייב להיות יצירתי. שכתוב תוכן זהה עלול "לשים רגל" לאותו אתר ששכתב, "גוגל" יודע להעניש אותו – ולהעיף אותו אל עמוד רחוק מאוד שאין ממש סיכוי שמישהו יגיע אליו ברוב חיפושיו. התוכן חייב להיות קולע כדי שלא לשעמם את הקורא ולגרום לו להשאר זמן רב ככל האפשר באתר.
מפת אתר | צור קשר