צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

ליווי שיווקי

שוק הוא מצע דינאמי. מה שבשנה שעברה נחשב ללהיט, השנה כבר אינו נספר ו"מתקדמים הלאה". לשיווק של מוצר ישנו משקל רב, כמעט משקל קובע שמכריע מה מעמדו. לכן, כשנמצאים בפני צומת דרכים ומנסים לקבל זווית ראיה ממוקדת באשר לאופן השיווק של האתר, רצוי להשתמש בשירותי ליווי שיווקי אשר יעשה עבודה דינאמית החוקרת את השוק של אותו המוצר, מבין מה מציעות חברות מתחרות לעומת המוצר שלכם, יתרונות וחסרונות של המוצר ועוד נקודות תורפה שיכולות להעלות את ידכם על העליונה.

במה עוסק ליווי שיווקי?

ליווי שיווקי בכל תחום מעניק לכם תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, כאשר באופן סימולטני עוקב מעקב מתמיד אחר הצלחת הפרמטרים ותוצאות ההשקעה השיווקית כדי שיהיה ניתן לתמרן זאת על פי הנתונים בשטח. ליווי שיווקי יכול להתבצע בכל תחום העולה על הדעת ושקיים,  ומעניק לכל עסק תשומת לב מתמדת על פי התוכנית. תחילה מאפיינים את העסק – במה הוא עוסק? מיהו קהל היעד של האתר? מהי התדמית שאנו רוצים ליצור וכיצד נעשה זאת? האם יש לנו מיתוג מדויק והולם? מה מייחד אותנו ואת השירות שאנו מספקים, ומהם היתרונות לעומת החסרונות של המוצר שלנו, לאן אנו רוצים להגיע לעומת המקום שלנו כעת ועוד. יש צורך לנתח את השוק כלכלית ודמוגרפית, גודל השוק והמתחרים, ומהם היתרונות והחסרונות של נקודת הפתיחה של העסק עצמו מול החברות המתחרות.

מה מספקת פגישת ייעוץ?
פגישת הייעוץ למעשה פורשת את האסטרטגיה לקידום העסק, מה השינויים שכדאי לנקוט בהם לצורך השינוי. האם להכניס פוטושופ או גרפיקות אחרות? האם הגופנים מרמזים לנו על כוונת המשורר? איך יורכב האתר (מבנה, עימוד ועוד) כדי שהגולש יתמצא באתר, כמה מילות מפתח תככבנה במאמרים ועוד נושאים שהמחשבה עליהם לא תמיד נפתרת ברגע.
מפת אתר | צור קשר