צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קופירייטינג כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא כתיבה שבונה תדמית. לכן כשדרושים לנואמים ואנשי הרטוריקה הכתובה או המדוברת תכנים אשר מעבירים את המסר במדויק, אלו פונים לאנשי תוכן אשר מייצרים בעבורם את התדמית דרך עולם התוכן והשימוש במילים. למילה הכתובה ישנו כוח – כוח שגורם לדברים להשתנות ולהשפיע על קהל היעד, כך שיצור קשר עם בית העסק או עם הגורם שעומד מאחורי המילים, כמו גם לרכוש את המוצר המשווק ועוד, כל זאת באמצעות מילים בלבד והמיקום שלהן במנועי החיפוש ועל פני עמוד האתר עצמו.

איך עושים מקופירייטינג כתיבה שיווקית?
קופירייטר יודע לקלוע במילותיו לקהל היעד כך שהשפה תהיה ברורה ונהירה, זורמת, מדויקת ומייצגת בדיוק את הרעיון המועבר. קופירייטינג מתקשר גם עם כתיבה שיווקית משום שזהו השימוש בכלי הזה. כשמשווקים מוצר כלשהו, יש צורך להיות מדויקים, קולעים ("ישר ולעניין") ובעיקר כזה שימשוך את הלקוח. מלבד לכידת תשומת ליבו של קהל היעד, על הקופירייטר לשתול מילים הקשורות בקידום אתרים, כדי שאותו אתר יקודם במנועי החיפוש של גוגל. כתיבה שיווקית מסוג זה חייבת להיות טבועה בין אצבעותיו של כותב תוכן כדי שהכתוב יתגלגל באופן שוטף ואותו מסמך לא יהיה מוצף במילים שבקושי קשורות להקשרן האמיתי ואת מה שהן אמורות לשווק. מסיבה זו רצוי שאותו כותב תוכן יגיע מהתחום עליו הוא כותב או לפחות שיהיה לו ידע כללי בנושא.

מה נכלל בכתיבה השיווקית?
הכתיבה השיווקית מקיפה את דף אודות – זה המשמש כפרופיל חברה, דף הבית, דפי המוצרים ועוד שירותים ומוצרים נלווים המשרתים את מילות המפתח שאותן גיבשנו מראש, לדוגמה – לשונית של מאמרים או כתבות שבהן תשורבבנה מילות המפתח והתכנים המשתנים. כל התכנים כמובן חייבים להיות רשומים תחת אותו קונספט של אתר כאילו כל מאמר או כתבה היו קשורים בחוט אחד אל השני.
   
מפת אתר | צור קשר