צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים לשיווק

מאחורי כל אתר עומדים מתכננים שונים שעמלו על כל דבר בו. השורה התחתונה, מה האתר מצליח לייצר למחזיקים בו והאם הוא עומד בציפיות, לשווק כראוי את המוצר, את החברה או לשמש כפי ייעודו הראשוני. כל אתר שיש מאחוריו רצון לקידום, חייב להכיל כתיבה שיווקית לאינטרנט כפי שתתאים לקהל היעד של הגולשים בו. לדוגמה – אתר שפונה לילדים בשעות הפנאי שלהם אמור להיכתב בשפתם, להצטייד בבאנרים מיוחדים שמפנים אותם למשחקים שהם אוהבים ולדפי אתר אחרים, להציג להם גירויים רבים ככל הניתן כדי שיישארו לגלוש באתר.

איך לבחור כותבי תוכן לאתרים?
בניתם את האתר שלכם בחברה לבניית אתרים? סביר להניח כי באותה חברה תמצאו לא רק בוני אתרים אלא בעלי התפקידים המשלימים: גרפיקאים ומעצבי אתרים, כותבי תוכן, מקדמי אתרים ועוד. תוכלו להתעניין כבר באותה חברה מה סדר גודל המחירים. במידה ואתם מעוניינים בסקר שוק למציאת המחיר הממוצע והטוב עבורכם, ישנן חברות לקידום אתרים שמבצעות את השירותים הללו בתשלום – כאשר הם עושים את כל העבודה של הקידום, כולל כתיבת תכנים. תוכלו להתייעץ עם בעלי הניסיון, ומצד שני תוכלו לנסות לברר מול כותבי תוכן עצמאיים אם יוכלו לכתוב תוכן שאתם מכניסים אל תוך הטמפלט במערכת ניהול תכנים שבנו עבורכם באתר. חשוב להשתמש בתוכן מקורי לאתר, אחרת התוכן לא ימשוך וילכוד את תשומת לב הגולשים.

איזה סוג כתיבה מתאים לאתר?
אפיון האתר עוסק בקהל הגולשים, במסרים שיסופקו לגולשים ולדרכים שבהן המסרים יכולים להגיע אליהם. על ידי אותו אפיון ניתן לבחור את סגנון הכתיבה – כתיבה מדעית שתתאים לגולשים שדולים ידע מדעי מן האתר, כתיבה עיתונאית אם האתר מכיל ידיעות אובייקטיביות, תוכן שיווקי אם האתר בעל אופי מסחרי ושיווקי ועוד.
מפת אתר | צור קשר