צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה רשמית

כאשר מכוונים תוכן מסוים בכתיבה אל אדם פרטי, ארגון, איש עסקים או כל אדם לא מוכר אחר (בין אם הינו בעל תפקיד ובין אם לא), נהוג לכתוב זאת בסגנון הכתיבה הרשמית, שכן טון הכתיבה הינו קורקטי וענייני, אינו נושא עימו עניינים רגשיים ורוחש לצד השני יראת כבוד מסוימת- שכן לא תמיד מכירים באופן אישי את אותו צד שני אליו מופנית הכתיבה. לכל תחום יש את סגנון הכתיבה הרשמית שלו – כתיבה מקצועית למוסד אקדמי, כתיבה עסקית, כתיבה טכנית, מכתבים רשמיים למוסדות, מכתבי התקשרויות וחוזים ועוד.

האם כתיבה רשמית מתאימה לתכני אינטרנט?
סוג הכתיבה נבחר על פי מטרתו והמען אליו המסמך נשלח. באתרי אינטרנט אין אנו בוחרים את קהל היעד שנקלע אל האתר אולם אנו יכולים לכוון אליו בעזרת השפה שבה אנו כותבים – כשזו משמשת חלק מיעדי תוכנית שיווקית שבנינו לאתר. בעזרתה אפשר אפילו לסנן לטובתנו את מי שנכנס לאתר, לתאר באמצעותה את מהות האתר. לדוגמה – אתר מוסדי שיש בו מפרט של לשכותיו ותיאור של סניפיו ייכתב באופן ייצוגי ולכן הכתיבה צריכה להיות רשמית, לעומת פורום או פורטל לנוער, ששם השפה עממית ודומה יותר לשפת רחוב. כל תוכן שנכתב – נכתב על פי חוקיות בכתיבה – לכן יש לראות בכך מקצוע שאותו יש לחדד וללמוד. התוכן עובר עריכה לשונית ורק אז נשלח לאתר.

מה הקשר בין תוכן לקידום האתר?
תוכן של אתר צריך להיות בנוי מאמצעים שיקדמו אותו באופן אורגני בסולם הדפים של גוגל. השאיפה היא להימצא בין התוצאות הראשונות לאחר הקשת מילים במנוע החיפוש, על כן יש לדעת כיצד לשתול מילים לקידום האתר בחוכמה ובמינון הנכון – כדי לא לעייף את הקורא וכדי שלא לחרוג מכללי הכתיבה הרשמית.
מפת אתר | צור קשר