צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מחירים למאמרים כתובים

מאמרים כתובים הם לעתים מאמרים "מוזמנים" , כלומר – מאמרים שמטרתם העיקרית היא שיווקית, ישנם מאמרים מקצועיים שנכתבים בדרך כלל באופן אובייקטיבי או על פי חוות דעת מסוימת של מומחה שקהל הקוראים צמא לקרוא את מילותיו. בין כך ובין כך, כל אתר שמורכב בין השאר ממאמרים חייב להתחדש במאמרים חדשים ולעניין את קהל הקוראים שלו, מלבד אותם מאמרים שכבר קיימים. הקוראים אוהבים לדפדף גם בתכנים ישנים, כך שחשוב להתייחס לגורם זה בבחירת שטח האחסון לאתר. בעל אתר לא תמיד יכול או רוצה להוסיף כתיבה של תוכן חדש לאתר שלו, על כן יוכל להפיק אופטימיזציה ממה שכבר קיים.

אופטימיזציה של מאמרים כתובים
 המילה הכתובה משפיעה פעמים רבות יותר מעיצוב האתר. קידום האתר מתבצע לפי מספר הקלקות רב יותר לקישורי האתר וכן על פי הסריקה של מנוע החיפוש של גוגל. לצורך קידום אתר יש להכניס את הקישורים למאמרים הכתובים ולעוד צורות שונות של פרסום, וככל שהקישורים מפוזרים באופן מסוים, גוגל מושפע מכך ומשנה את מיקומו של האתר בהתאם. מצד שני, הקורא יכול להתעייף מלקרוא יותר קישורים ממאמרים ופחות ופחות להכנס לאתר, כך שישנו הבדל דק בין קידום האתר והשתלת קישורים לרוב לבין קריאה של מאמר בהנאה ותוך הפקת תועלת ממנו. אופטימיזציה הינה שיפוץ תוכן האתר, כדי שהגבול הדק הזה יתקיים.

מי כותב את המאמרים?
מאחורי כל מאמר ישנו מפעל שלם. ישנה האפשרות של כותב תוכן מקצועי. שכותב על הנושא שניתן לו על פי מיטב הידע שלו ותוך שימוש במידע ממוחזר באתרי האינטרנט – כאשר הוא יודע לרקום תכנית של מאמר ביחד עם קישורים שיקדמו את האתר. מצד שני, ישנה אפשרות לכתיבת תוכן על ידי אדם מהתחום, כשהכתיבה מדעית ויש בה תוכן מקצועי וטרמינולוגיה בפני עצמה. המחירים של האפשרות הראשונה תלויים בחברה לקידום אתרים דרכה מקודם האתר, והאפשרות השניה אינה דווקא הזולה מבין השתיים, אלא אם הכתיבה ניתנה לכותב מתוך החברה אשר עושה זאת בהתנדבות אולם ללא הבנה מיוחדת של קידום האתר.
מפת אתר | צור קשר