צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתבות לשיווק אתר

מיצוי הפוטנציאל השיווקי נעוץ כיום בעיקר באתרי האינטרנט: הם נגישים לכולם, זולים יחסית לתחזוק ובעלי יכולת חשיפה אופטימלית יחסית למדיות האחרות. גולשים יכולים להכיר את האתר גם כבדרך אגב וללא הפרעה כשהם מעלים חלון נוסף במערכת ההפעלה שלהם, ולחקור את המוצר שלכם לעומק ובאותו הרגע, אם ירצו בזאת. העניין הוא היכולת להפוך את האתר לאטרקטיבי ולאחר שמשך קהל, "ללכוד" אותו לזמן רב יותר ולעתים אף להכנס אליו באופן קבוע או להגשים את ייעודו של האתר. על- כן יש ליצור תוכנית שיווקית ממוקדת ומוצדקת בכל רגע נתון.

כתבות כאמצעי לשיווק
כשגולש מחפש נושא מסוים שמעניין אותו, הדבר הראשון שהוא עושה בדרך כלל זה לגשת למנועי החיפוש ולהקיש מילת מפתח. הוא נכנס בדרך כלל אל האתרים שנמצאים בדף הראשון של מנוע החיפוש, נשאר באתר בין 3-7 שניות ויוצא ממנו ריקם, במידה ולא ענה לו על צרכיו – ועד שימצא את התוכן שמתאים לו. אחת הדרכים ללכוד גולש באתר היא כתיבת כתבות עם אותן מילות מפתח שחיפש אשר קושרות אותו אל האתר. מכאן, יש משימה נוספת: להשאיר את הגולש באתר. כאן החוכמה הגדולה היא לקרוא מי הוא הגולש שהוא קהל היעד ואיך ניתן לעניין אותו כדי שיענה על מטרות האתר. על- כן ישנו ייעוץ שיווקי לאינטרנט  מידי חברות לבניית אתרים, עיצוב וקידום. 

אתר חדש או אתר מתוחזק?
גם אם האתר כבר בנוי ואתם מוגבלים מבחינת יכולת הכנסת התוכן הרצויה (מולטימדיה למשל) לעמוד הרצוי, או אם אתם מעוניינים לתחזק את האתר על מנת להשאיר את הגולש סקרן ומעוניין מהאתר שלכם, ניתן לעשות רענון תוכן לאתרים על ידי חברה לקידום אתרים, כותבי תוכן מקצועיים או אנשים מטעמכם אשר יש בידם מידע לגבי קידום האתר וכן יכולת לניהול מערכת המידע.
מפת אתר | צור קשר