צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתבה שיווקית לאינטרנט

בתוך כתבה שיווקית, מתקיים דו- שיח בין הלקוח לבין המפרסם. הטקסטים נכתבים בתשומת לב רבה, ופונה בלשון המתאימה לקהל היעד שאמור לקרוא את הכתבה, להבליט בדרך מסוימת את היתרונות של המוצר בשוק, כלומר להכניס דרך הפניה אל הקהל תוכן עשיר בידע ובאינפורמציה, כשישנה היכולת להתעמק, להתבטא ואפילו לדבר אל הרגשות של הקורא. הערך התדמיתי של כתיבת תוכן שיווק הינו רב, משום שדרכו הגולש מגבש דעה קדומה לגבי מי שמולו, ויכול במצמוץ עין אחת לבטל את מה שמוצג מולו ולעזוב לתוכן אחר. מכיוון שהאינטרס של המפרסם הוא להשאיר את הקורא באתר ולכוון את הגולש להתנהג באופן מסוים, נוצר מצב עדין.

תפקידיו של הכתב
הכותב כתיבה שיווקית לאינטרנט צריך להיות גם בעל ידע בסיסי לפחות בכל הקשור לקידום אתרים באינטרנט. כאן אנו מתחילים להתמקד ב"מיהו הכותב". הכותב יכול להיות כתב תוכן שיווקי מקצועי העובד דרך חברה מסוימת לקידום, והוא יכול להיות גם פרילאנס. מצד שני, כשמדובר בתוכן שיש בו אינפורמציה ייחודית ואולי אפילו מדעית, אשר אמור להעביר תוכן מקצועי טהור ומפורט – יכול להיות שיהיה דווקא אדם מן המניין העובד בחברה, חסר רקע בקידום אתרים. במקרה זה, ניתן להסתייע גם בייעוץ שיווקי לאינטרנט. הקופירייטר יכניס את מילות המפתח במקומות הנכונים ויארגן את החומר באופן שאינו מונוטוני ומשעמם.

כמה צריך להשקיע בכתיבה שיווקית
לא כל תוכן של אתר חייב להיות מלא בכתיבה שיווקית. יתכן שהכתיבה השיווקית תרוכז ללשונית קטנה אחת בתוך מפת האתר ולעוד באנרים וקישורים אחרים. לא משנה השיטה שבה החלטתם לקדם את האתר – יש להשקיע בתוכן שיווקי מתחלף ומתרענן וחשוב גם למנות אדם מוגדר או חברה שאחראים להחלפת התוכן בהתאם ולהנאת הגולש.
מפת אתר | צור קשר