צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית באינטרנט

התפתחות תחום האינטרנט והגדילה של מספר האתרים המציעים את תכניהם השונים הביאה להתפתחותו של תחום נוסף המתקשר אליו – כתיבה שיווקית באינטרנט. המספר העצום של האתרים השונים והתוכן הרב שהם מציעים מצריכה שיטה שתבדל ותקדם אותם במנועי החיפוש ובנוסף תציע לקורא תוכן המקדם את מטרותיו של האתר בצורה ברורה ותמציתית ככל הניתן. כתיבת תוכן שיווק הוא למעשה עיבוד של טקסט קיים בעל אלמנטים שיווקיים כאלה ואחרים לצורה של מאמר קצר או מסמך נגיש הניתן לקריאה מהירה ולהבנה בקלות וחשוב מכל – שמקדמת ועונה על מטרת המכירה.

לעניין את הגולש
אחת המטרות המובהקות של כתיבה שיווקית לאינטרנט היא לעניין את הגולש ולגרום לו להישאר באתר ולקלוט את התוכן שהוא מציע. בדרך כלל אופן הקריאה של הגולש הממוצע שנקלע לאתר לא מוכר נעשית ברפרוף ונמשכת מספר שניות לא רב. בשלב זה תתבצע מעין סקירה כללית של הדף הנקרא ועל פיה תיפול ההחלטה בדבר הישארות באתר או המשך שיטוט ברשת. מסיבה זו קיימת חשיבות רבה לתוכן, לצורת הכתיבה שלו ולאופן בו הוא מצליח לגעת בקורא ולגרום לו להתעניין בשירות או במוצר המוצעים לו. את זאת ניתן להשיג על ידי אלמנטים כמו הפשטה וביאור של הטקסט הכתוב וכמו כן צורת ההגשה שלו אל הגולש. תוכן ברור שכתוב היטב יגרום לקורא אותו להבין כבר לאחר כמה משפטים על מה הוא מדבר ומה הוא מנסה להעביר. איכות במקרה הזה תתפלאו, מקבלת לעיתים חשיבות משנית.

חשיבותו של העורך
מלבד מלאכתו של כותב תוכן מקצועי שאמור לשכתב את הטקסט כראוי ולענות על הדרישות מהפסקה הקודמת דרושה גם עריכה. כאן נכנס לתמונה עורך התוכן השיווקי שמשלים את מלאכתו של הכותב ומשפר את התוצאה על ידי ניצול כל פיסות המידע וחיבור שלהם לידי תבנית אחת בהירה ומרשימה שיגרמו לגולשים לדעת בפני מה הם עומדים. עורך תוכן טוב צריך לקרוא את מחשבותיו של הגולש הניצב מול דף התוכן ולהבין את הצרכים שלו ובנוסף לדעת לדבר אליו בגובה העיניים.

מפת אתר | צור קשר