צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

עקרונות וחוקים בכתיבה שיווקית

עידן האינטרנט פותח בפנינו דרכים חדשות להגיע אל קהלי יעד ולקוחות חדשים, פרטיים ועסקיים. כתיבה שיווקית היא אחת הדרכים המומלצות בתחום, שמאפשרת לחברה או נותן שירות לבנות לעצמו תדמית אותה ירצה להציג. בכדי להיות אפקטיבית עליה להיות ישירה וממוקדת ולדבר אל הקוראים בשפה שתמשוך ותעניין אותם. החשיבות של שפה שתדבר בגובה העיניים גדולה, אך עם זאת יש לשמור על רמת ניסוח והתבטאות גבוהות שיצרו רושם על הקוראים ולהקפיד לא שלא יכללו בטקסט טעויות ושגיאות כתיב. ההתאמה של הטקסט והשפה המשתמעת ממנו תתחשב בקהל היעד הממוען ותיועד אליו – אם נכתוב לילדים למשל, נשלב תכנים מעולם הילדים וננסה להפוך את הטקסט לפשוט ונגיש יותר. חשוב לא לזלזל באינטליגנציית הקוראים ולנסות לרמות שכן המידע שניתן להשיג כיום הינו רב ושקרים והבטחות שלא יקוימו יתגלו בקלות ויגרמו לנזק שיווקי.

טקסט וגרפיקה
נוסף על ההשקעה בטקסט ובתוכן, כתיבה שיווקית טובה צריכה להיארז היטב בצורה גרפית שתתמוך בטקסט הכתוב. עיצוב גרפי והוספת אלמנטים בידוריים שונים מתחום הגרפיקה הממוחשבת תמשוך את העין ותגרום לשהות של הגולש באתר, כך שהוא יובל לקריאת התוכן והמסר אותו אנו רוצים להעביר. שילוב מקצועי ובמינון נכון בין השניים יוביל לתוצאה טובה כאלמנט אחד משלים את האלמנט השני. עוד בנושא המקצועיות יש לשים דגש על הפגנת ידע מקצועי בתחום עליו אנו כותבים. קהל היעד שלנו מקוטלג מבעוד מועד ככזה הנמשך או קשור לתחום המדובר ולכן אנו נדרשים להפגין ידע מקצועי בכתיבת הטקסט ולכלול בו ביטויים ומושגים מהתחום המדובר, שיתכן ומוכרים לקהל היעד העוסק בתחום.

כותבי תוכן
כתיבת תוכן שיווקי אם כן היא עניין מקצועי. תוכלו למצוא כותבים מיומנים העוסקים בתחום בחיפוש קצר ברשת האינטרנט ובאתרים השונים המציעים את שירותי הכתיבה העיצוב והקופירייטינג.
מפת אתר | צור קשר