צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מי צריך קופירייטינג

בתחום השיווק והפרסום קיימים סוגים שונים של כלי מכירה ויחסי ציבור שנועדו לעזור בשיווק, פרסום ומיתוג של מוצר או שירות וסוגים שונים של התמחויות כגון תואר ראשון בפרסום ושיווק או קורסים ולימודי תעודה כמו קורס קופירייטינג. אחד הכלים הרחבים הללו הוא הקופירייטינג שהינו כלי מכירה כתיבתי העושה שימוש במילים וברעיונות בכדי ליצור עניין ולמשוך את תשומת לב הלקוח או קהל היעד אל נושא הפרסום. טקסט טוב שהגה קופירייטר ילכוד את עין הקורא ויגרום לו להתעניין ולהימשך פנימה אל המסר שמנסה להעביר החברה. כך הוא נחשף למוצר, לתכונותיו או לאג´נדה העומדת מאחוריו ונכנס בעתם למין עולם סיפורי חדש ולא מוכר לו. בשל כך על הקופירייטר להיות אדם מבריק, כריזמטי בעל השראה ובעל יכולות ביטוי גבוהות שיכול ליצור עניין ולגרות את הקורא באמצעות רעיון. על פי הרעיון שיהגה הקופירייטר יתנהל כל תהליך הפרסום משלביו הראשונים ועד להוצאתו אל הפועל.

יוצרים פרסום
התשובה לשאלה מי צריך קופירייטינג אם כך, ברורה ומובנת. ללא הרעיונאי, שימציא את השיטה למשוך את הקורא וגם ידע באיזו דרך לחשוף אותה כך שתיצור עניין לא ייווצר הבאז המצופה סביב המוצר או השירות אותו רוצים לפרסם. רעיון טוב עם מסר נכון הוא זה שיכול להביא לשינוי ממשי בחשיפה ובתפיסת הצרכן את המוצר/השירות. שנינות, הומור, גירוי, והכל בטעם טוב ובמשפט או שניים שייצרו סלוגן מנצח עבור המוצר הם שנדרשים מהקופירייטר על ידי חברת הפרסום והלקוח. לאחר שהומצא הרעיון תיעשה עבודה משותפת של הקופירייטר ושל מפתחי המוצר בכדי להחליט על הדרך הראויה לשיווק הרעיון ולהצגתו בפועל בצורה האפקטיבית ביותר.    

שימושים בקופירייטינג
השימוש בכלי הקופירייטינג נעשה בכל תחומי הפרסום והשיווק ובאמצעי המדיה השונים – רדיו, טלוויזיה, עיתונים ואינטרנט. בעידן בו הגירויים בלתי פוסקים והמלחמה על תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי הופכת קשה יותר יש צורך באנשי קופירייטינג מקצועיים, מיומנים ומוכשרים שישיגו את התוצאה הרצויה בבידול ושיווק המוצר או השירות.
מפת אתר | צור קשר