צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

טיפים ועצות לכתיבה שיווקית

כיום, יותר ויותר חברות שמעוניינות לפרסם את עצמן ולקדם את העסק דרך רשת האינטרנט משקיעות בערוץ הכתיבה השיווקית, ויש לכך מספר סיבות: הראשונה היא שהעלות לכך היא זולה – עובדים על חומר כתוב איכותי שאמור לקלוע למידע ולאינפורמציה שאותה מצפה קהל היעד לקבל. מדובר כאן על תוכן ברמה גבוהה לאתרים – וכן יש לכך תוצאות מיידיות יחסיות. כתיבה שיווקית הפכה למושרשת בתרבות האינטרנטית של ימינו וכן מאפשרת לגופים ולחברות להגיע לקהלי יעד רחבים.

כללים מיוחדים לכתיבה שיווקית
ישנו פורמט ברור לכתיבה שיווקית שמניעה את קהל היעד הרצוי להגיע אל האתר. ישנה כמות מוגבלת של מלל בכל פורמט מוגדר: בעמודי נחיתה, בפלאיירים, בבאנרים ועוד. המלל מציין את תכונותיו של המוצר, את יעילותו, את מהותו וכך מגביר את תודעתו של המוצר בפני הציבור. אין צורך ללמד את המקצוע- ישנם כבר אנשי מקצוע שמתמחים בתחום הזה – ציבור רחב של כותבי תוכן כבר היו אחראים בעבר בכתיבת תוכן ככלי לקידום אתרים, ויש אפילו אי אלו שלמדו זאת במסגרת אקדמית בארץ או בחו"ל. יכול להיות שעל פי מבחן התוצאה של הוספת תוכן לאתרים, ניתן יהיה להזיז את המיקום של אתר מסוים לכאן או לכאן – וכך להשפיע על כמות הנכנסים לאתר ו"הנלכדים ברשת".

מחויבות לשמור על הגבול הדק
בכדי לשמור על ההצלחה הנרקמת עם כל שינוי שנעשה באתר, יש לעבוד בתוך מספר מישורים: יש לחקור את המוצר ולהכיר אותו טוב יותר, כך יש צורך בהשקעת הזמן הנדרש לכך כדי להציג את המוצר באופן המהימן ביותר. מצד שני, יש לשתול את אותם גימיקים פרסומיים באופן יצירתי מספיק ומנוסח בצורה יפה, בכדי למשוך את תשומת לבם של הגולשים אל האתר ולגרות להם להתנהגות מסוימת.
מפת אתר | צור קשר