צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

הסיבות לכתיבת מאמרים עבור עסק מהבית

כתיבת מאמרים עבור עסק היא אחת הדרכים לקידומו ומיתוגו במנועי החיפוש האינטרנטיים ואצל קהל הלקוחות. עבור עסקים מהבית הדבר אפילו משמעותי  יותר ומשמש אחד הכלים המרכזיים לשיווק ויחצון של העסק. המקימים עסקים מביתם מעוניינים להרוויח כסף בעסק המתופעל ממעונם הפרטי וחוסכים בעלויות משרד ועלויות נוספות. ההשקעה בזמן ומשאבים עבור כתיבת מאמרים לעסק מחייבת בדיקה של כדאיות ולכן יש לבחון את הדברים. ישנן סיבות שונות מדוע לא לעשות זאת. בין היתר כתיבת מאמרים גוזלת זמן ודורשת התחייבות לכמות ואיכות, היא מאפשרת חלוקה של ידע מקצועי וייחודי בחינם שמאפשר בין היתר אפשרויות העתקה של קולגות ומתחרים ובנוסף המאמרים עלולים לקבל ביקורת שלילית.

יתרונות רבים
לעומת החסרונות הללו לכתיבת מאמרים עבור עסק מהבית ישנם יתרונות רבים. אחד מהם הוא מיתוג המומחיות של המאמר שכן אין וויכוח בין מסך המחשב לגולש והאנשים שקוראים את המאמר קשובים לנאמר בו, קולטים את הדברים וחושבים עליהם. הכותב מקבל הזדמנות להציג את דעתו המקצועית בשלמות וללא הפרעות. נוסף לכך נוצר מיתוג של אמינות. כותב המאמר יכול לספק ידע לקורא מבלי לספק תמורה או מחיר ויוצר אצל הקורא תחושות אמינות חיבה ואהדה. נוסף לכך זהו פרסום עבור הכותב והעסק תחתיו הוא פועל שכן מאמר טוב יעבור בין חברים וייצור אהדה והערכה. גם קולגות שיקראו את המאמר ויהיו מרוצים ממנו יוכלו לספק עבודה לכותב באופנים שונים. הם יוכלו להפנות אליו לקוחות במידה ולא יוכלו לטפל בהם, לבקש ללמוד אצלו או להציע לו שיתוף פעולה עסקי.

יחסי ציבור ושיווק
בעלי מקצוע רבים בתחום התקשורת מחפשים מידע רלוונטי עבור נושאי תחקיר שונים ומידע באינטרנט הוא זמין עבורם מה שיכול לשווק את הכותב ואת העסק שלו. נוסף לכך הקהל הקורא את המאמרים הוא לרוב קהל שבוי שמעוניין במוצר עליו הוא קורא ואם המאמר טוב ומשכנע ישנו סיכוי טוב שהרכישה תתבצע באתר של הכותב. נוסף לכך נחשבים הלינקים שבתוך המאמרים לכלי קידום אתרים יעיל במנועי חיפוש מה שאומר מיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש וזרימה של יותר גולשים לאתר.
מפת אתר | צור קשר