צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

שכתוב תכנים

אתרי אינטרנט נעזרים בתוכן שיווקי על מנת לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש של גוגל. כתיבה של תוכן שיווקי כולל תוכן שאמור להוות מקור מידע כלשהו למושא החיפוש והסקרנות של הגולשים, רצוי שיהיה כתוב באופן לאקוני – קולע ומעניין, על מנת שיסחוף את קהל הקוראים אל תוך האתר, יעלה את המודעות ויגשים את המטרות שלשמן נוצר האתר, בין אם זה לצורך מסחר, היכרות עם החברה ועם פועלה (תדמית), אתרי תוכן, אתרי עסקים, רשתות חברתיות ועוד. התכנים נכתבים על ידי כותבי תוכן מקצועיים חיצוניים או מתוך האתר.

תוכן מרענן  ו- Brand new
אתר זקוק לעוד ועוד תכנים מתחדשים, בין אם זה בשביל שיהיה עניין מתחדש והתרחשות חיה באתר, ובין אם זה בשביל להגדיל את נפח המלל שתורם לקידום האתר, כשבתוך המשפטים ניתן למצוא מילות מפתח נבחרות שאמורות "לרוץ" בין דפי מנועי החיפוש של גוגל. להבדיל מכתיבת תכנים חדשים ואינפורמטיביים מעט יותר ממה שניתן למצוא ברשת – כדוגמת כתיבת תוכן מקצועי, תוכן משוכתב לקוח ממקור אחר כשהוא כמעט מועתק (אולי כתוב באופן מעט שונה ובמילים אחרות), ולא תמיד מעלה ערך נוסף על פני מה שכבר כתוב. השכתוב לא אמור להציג את התוכן מזווית אחרת, אלא פשוט להוסיף תוכן בשטח הרשת שיכול לקדם את האתר.

כתיבה זורמת, קריאה רהוטה
נכון, המטרה של כתיבה שיווקית משוכתבת לאתרים היא הגדלת הנפח של התוכן באתר וברשת כולה תוך העשרת מילות המפתח, וזה קל ביותר להשיג את המטרה הזו. השכתוב אינו לוקח זמן רב, וזו המטרה – אין צורך להתעכב ולהכביר בתוכן חדש (אולי בפרט אחד קטן או שניים שיחדשו במעט). זה יכול לשמש כיתרון כשמעוניינים לקדם אתר בזמן קצר, ולמשוך קהל יעד ש"נקלע" לאתר בגלל מילה זו או אחרת.

מפת אתר | צור קשר