צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כל הסודות על כתיבת תוכן לאתרים

בכל יום יותר ויותר משתמשים ברשת האינטרנט לומדים לגלוש בה והופכים לחלק מקהל היעד של הארגון או של אדם כל שהוא שמפורסם דרך הרשת. כל מי שנכנס לרשת נכנס לאתרים. האתרים הללו מכילים תוכן מכל סוג שהוא, ולכן מלכתחילה לבעלי האתרים ישנו אינטרס למשוך את הגולש שישאר עוד באתר ויניב את המטרה הרצויה, כמו למשל רכישה של מוצר כל שהוא דרך האתר או דפדוף בין דפי האתר למשל. מתוך אלפי אתרים שכנראה קיימים באותו הנושא, צריך שהגולש יגיע ב"טיסה ישירה" משדה התעופה "גוגל" ואל דף הנחיתה באתר.

מהי כתיבת תוכן מותאמת לאתר?
התוכן חייב להיות עדכני ומתחדש. גולש בדרך כלל רוצה להיות בעניינים, לדעת מה היא הרכילות האחרונה, לנסות לשחק במשחקים חדשים, לקרוא חדשות ולהעשיר את הידע שלו במה שהוא מחפש. לכן כתיבת התוכן חייבת להיות קצרה, מעניינת ולעניין, והתוכן – מקורי, משתי סיבות: האחת היא שגוגל לא אוהב דופליקציות ומעניש את כל מי שמעתיק רצף מסוים של מילים. השניה היא בכדי להעניק ערך מוסף לאתר.

מילים לחיפוש במנוע של גוגל
גם מי שכותב תוכן ברמה גבוהה לאתרים חייב שתהיינה לו מילות החיפוש הגנריות, הבסיסיות שגולשים מחפשים ברשת. למשל מי שרוצה לדעת איך להגיע לים יכול לחשוב על אלף ואחת שילובים: "אוטובוס", "תחבורה ציבורית", "מפת כבישים" ועוד. אלו מילים גנריות שגולשים עשויים לחפש מלכתחילה. לאחר מכן רצוי לטפח את המילים האחרות מכל סוג שאפשר לעשות להן שילוב בחיפוש.

איפה לשים את התוכן
חשוב לדעת מה הגולש רוצה, איפה למקם את התוכן בשביל שהגולש ישאר באתר ועוד כאלו מחשבות. ברגע שעולים על הנוסחה הנכונה שנרקמה לאתר, יודעים שלמשל לא כותבים מגילות שלמות בדף הכניסה באתר לילדים ועוד.
מפת אתר | צור קשר