צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לאינטרנט בישראל

עולם כתיבת התוכן הוא עולם בעל נישות שונות, ולכל נישה קהל יעד משלה. כתיבת תוכן לאינטרנט, כתיבת תוכן לספרים, לעיתונים, לפרסומות, לתוכניות טלויזיה, לאפליקציות סלולאריות וכן הלאה מכוונת לקבלי יעד שונים ולכן גם התוכן חייב להיות כתוב באופן שונה. כאשר היחס לכתיבת התוכן שונה מלכתחילה, אפשר לדבר על תמחור משתנה בין סגנונות כתיבת התוכן. עניין זה משמעותי עבור כל צד שעוסק בנושא ויכול להשפיע על הרווחיות שבעניין. גם כשלוקחים את כתיבת קופירייטינג לאתרי אינטרנט , מנתחים את הפרמטרים הרצויים לאותו אתר, בכדי שמטרותיו תתגשמנה.

איך מתאימים את כתיבת התוכן לקהלי היעד באינטרנט?
ישנם אתרי אינטרנט למטרות שונות: האחד ימכור מוצרים או שירותים ללקוחות, השני יפרסם את מהותה של חברה מסוימת או ארגון ויצרף את פרטי הקשר, אחד יהיה אתר למשחקים והאחר יכיל תוכן מדעי. כל אחד מאלו יכול לקבל תת – נישה משלו או לפנות בעצמו לקהלי יעד שונים. כאשר עוסקים בצרכים של אותו גולש ייחודי, אפשר לגרום לו להשאר יותר באתר ולבצע את המטרה שלשמה הקימו את האתר, ולא לנטוש אותו לאחר שניות מועטות.

קצבי, קצר וקולע
אין לנו סבלנות. מנועי החיפוש עשירים במאות אלפי ואפילו במיליוני אתרים שעשויים לתת לנו את התשובה הרצויה. פעם אחת נכנסנו לאתר, והוא לא נטען בתוך כמה שניות מספיקה בשביל לנטוש אותו. יכול להית שבכלל אין מה לחפש באתר שעובד לאט, זה מתיש. עמוד המפגש עם הגולש שיוצר את המגע הראשון איתו צריך להיות אטרקטיבי כבר במילים הראשונות שמזמינות, ולא לקרוא מגילה שאין בה פואנטה.

קופירייטינג בפרסומים
לכל אחד יש את ההומור של עצמו. גם אם ישנה בדיחה נפלאה, לא בטוח שאחד ידע להעלות אותה על כתב באופן שיגע לליבו של האחר. זו הסיבה שרצוי שאדם נוסף יאמת את איכותו של הטקסט – ויאמר עד כמה באמת הוא יכול להצחיק ולהיות רלוונטי. לכן כתיבה שיווקית בפרסומים, גם בפרסומים לאתרים, חייב לעבור דעה נוספת לפני שהוא מתפרסם.
מפת אתר | צור קשר