צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן שיווקי לעלון או לפולדר

עלון הינו בעצם גיליון שיש לו אופי מיוחד, על פי קהל היעד שאליו הוא פונה. הוא נקרא עלון על שם הדפים (עלים) שבהם מעלעלים אלו יכולים להיות עלוני הדרכה, עלוני טעם למשל למי שמעוניין לפרסם סיפורים ודברי טעם לקראת שבת, זה יכול להיות עלון הסבר למשתמשים במוצרים שונים, ועוד. לעלון אין תזמון מדויק ליציאתו אלא כפי שמכתיב בעליו. לעומת זאת פולדר הוא תיק המכיל מידע בנוגע לעסק או החברה – יש בו אינפורמציה בצורות שונות – תוכן שיווקי, פרוספקטים, פרופיל חברה, מוצרים ושירותים של החברה,
הצעות מחיר ועוד.

איך פולדר או עלון יכולים לתרום לקידומו של עסק?
עצם כך שישנו כלי נוסף שאותו ארגון יכול להעניק ללקוחותיו כמו למשל פולדר שיווקי של העסק או עלון שלו שמכיל פרטי התקשרות, יכול לסלול את ההתקשרות העתידית בין השניים. בכל אחד מהם ישמש התוכן ככלי שיווק – בין אם בפרסומת או בין אם בכתיבת נתונים, הישגים ומטרות אותן השיג העסק בעבר. הוא יכול להכיל דוגמאות, להציע כלים שונים לפתרונות עסקיים ועוד. 

איך לגשת למלאכת הכתיבה?
כדי להגיע קרוב יותר לליבו ולהבנתו של הלקוח, יש לפשט את המסרים שנמצאים בעלון או בפולדר. כשמדובר בפולדר, המטרה היא עסקית וברורה – לכן יש למקד את הפסקאות ולהפוך אותן לקצרות ולרעיוניות ככל הניתן, אולם להספיק לשרבב בהן את מהותו של המוצר, את יתרונותיו של העסק או המוצר, האחריות שניתנת לו, התועלת שיש לו להציע ועוד.

עניין של מקצוענות
כמו בכל דבר, "אם כבר דב, אז שיהיה דב גריזלי". אם כבר לוקחים פרויקט ומשקיעים בו הון תועפות, רצוי שיניב תוצאות, ולכן רצוי לפנות אל המומחים בתחום הכתיבה. ולמה לפנות לכותבים מקצועיים? כותבים כאלו יודעים איך לקשר את התוכן בעלון לזה שבפרסומת באופן שימשוך את העין ויגרום לאנשים לרצות לקרוא. המידע הנקודתי עונה בדיוק על השאלות, וזו כבר תמציתו ודרך להציג את האיכות והתועלת לעסק, לשירות או למוצר.

 

מפת אתר | צור קשר