צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב כותרות מעולות לאינטרנט?

הכותרת היא לחיצת היד הראשונה של הקורא עם התוכן. היא כמו מפגש עיניים עם אדם מסוים; היא תקבע את הרושם הראשוני שעלול להשפיע גם על המשך הפגישה. כותרת שהיא טובה ו"תעבור מסך" תעביר את המסר "יש לך שתי דקות פנויות? זה המקום לבזבז אותן" או "קרא אותי אחר כך. אני אמתין כאן". העניין הוא שכל התקשורת הזו נעשית תוך שברירי שניות – האינטרנט הוא עולם תובעני למדי עבור כותבי התוכן, משום שכדי למשוך יותר מ- 20% מקהל הגולשים אל תוך הכתבה, צריך לעשות מאמץ בכתיבה מעולה.

כללי אצבע לכותרות באינטרנט
כמובן, צריך לעורר עניין – וכאן צריך להכיר את קהל היעד לאתר. מי שיכתוב כותרת שתעניין בעיקר את הכותב או את הארגון עצמו מבלי להתייחס לעיני הקורא, מפספס את מרבית קהלו. העניין דומה לאיש שאוהב לדבר רק על עצמו, מול איש שמפתח נושאי שיחה אקטואליים ומעניינים. פנייה ישירה באמצעות המלל תעשה עבודה טובה, כמו משהו בסגנון: "את אוהבת להתאפר עם מוצרים של ...?" והכלל האחרון אך החשוב ביותר – על הכותרת להיות בעלת מסר ברור בפני עצמה.

טיפים נוספים לכתיבת כותרת מעולה?
כותרת מתומצתת (אך ברורה כאמור) היא כותרת רעננה שתעביר מסר ענייני לקורא, משהו של לא יותר משמונה מילים. מתחבא מאחורי הכתבה שלכם גמול עבור הקורא, כמו למשל מחירי מבצע? גלו לו זאת כבר בכותרת.

הכותרת היא ההשראה, וממנה מתחילים את המאמר
היות והפואנטה כתובה כבר בכותרת, רצוי שלא להתחיל כתיבה שיווקית ללא אותו מראה כיוון – הכותרת. הכותרת מגדירה מסר ברור והפירוט שלה ימצא בהמשך המאמר. הקו המנחה שמעוצב מהכותרת יבטיח שנשאר "רק על הקווים" ולא נסטה מהנושא – גם אם כן תמיד נדע לאן לחזור.

מפת אתר | צור קשר