צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

לימודים בתחום שיווק באינטרנט

לימודים בתחום שיווק באינטרנט
עולם השיווק הוא למעשה המנוע של המשק העולמי. השיווק הוא מה שמניע את קהל הצרכנים לצרוך את מגוון המוצרים הקיימים ולהעלות את רמת חייהם וכך למעשה להניע את הכלכלות השונות. עם השנים התפתח ענף השיווק ככל שרמת החיים של כולנו עלתה והשתנתה וכאשר בעבר רוב השיווק היה נעשה בשלטי חוצות ולאחר מכן עבר למסכי הטלוויזיה שלנו, היום עיקר השיווק אותו אנו כלקוחות פוגשים הוא באינטרנט, אשר הפך למצרך שכמעט כל אדם בעולם מבקר בו לפחות פעם אחת ביום. אך גם האינטרנט משתה בכל שנה כאשר רשתות חברתיות עולות ויורדות, מנועי חיפוש כאלה ואחרים נחשבים לחזקים יותר ולכם מושכים קהל לקוחות גדול יותר, מה שמצריך את משרדי השיווק השונים ללמוד בכל פעם לאן הרוח נושבת ולהפעיל את מכונת השיווק לפיה. מרגישים שמדובר בתחום שהכי מתאים לכם אבל עדיין לא ברור לכם כיצד מצטרפים אליו. הנה כמה פרטים על לימודים בתחום שיווק באינטרנט.

קורס שיווק באינטרנט
נתחיל בציון העובדה ששיווק אינטרנטי הוא בהחלט דבר שניתן ללמוד באופן עצמאי, אך כולנו מכירים את העובדה שלימודים מקצועיים מספקים לנו מסגרת קבועה ובטוחה הדורשת מאיתנו להגיע ליעדים וכך מקדמת אותנו. כך גם קורס שיווק באינטרנט. במסגרת הקורס, לומדים המשתתפים את תחום השיווק באינטרנט הכולל את כל הנישות הקיימות כיום ברחבי הרשת. בנוסף לכך לומדים המשתתפים מה יכולות השיווק של המדיות החברתיות, מהו קידום אתרים במסגרת של כתיבת תוכן (SEO), הכרה עסקית של גוגל אנליטיקס ואדוורדס וכיצד להשתמש בכל מנועי החיפוש ולמתג נכון את העסק של הלקוחות שלהם. היתרונות של הקורס הוא בכך שהוא אינו רק מעביר מידע מקיף על נישות השיווק הקיימות ברשת, אלא מספק סימולציות וסדנאות למשתתפים כיצד לעבוד איתן ולהתכונן למגוון אפשרויות העבודה שבוגרי הקורס יוכלו לעבוד בהם כגון: ניהול אתרי, מנהלי שיווק, מעצבי אינטרנט, מנהלי תוכן, יועצי אינטרנט ועוד.

קורס שיווק ברשתות חברתיות
השנים האחרונות הוכיחו לכולנו שלא מספיק שלבעל עסק יהיה אתר בו הוא מספק את שירותיו. פייסבוק וגוגל למעשה הוכיחו לנו שהאתר אינו מספיק כל עוד אנחנו לא מסוגלים לשווק אותו כראוי ולשם כך התפתח קורס שיווק ברשתות חברתיות הנועד להכשיר אנשי מקצוע שמתמחים בתחום הרשתות החברתיות ויכולים לעבוד עימם לצורך הגעה לקהל היעד המתאים להם במיוחד. במסגרת הקורס רוכשים המשתתפים בסיס לתכנון ויישום של תכני שיווק בקמפיינים וכלים כיצד לנתח ולבקר אותם לצורך השגת התוצאות הרצויות. הקורס מאופיין בפרויקטים מעשיים ותרגולים המלמדים את הסטודנטים הכל אודות היסודות להפעלת יכולות השיווק של הרשתות החברתיות כגון:, טוויטר, פייסבוק אינסטגרם, גוגל פלוס ועוד. תכני הלימוד בקורס עוסקים בנושאים כגון: הקמת עמודים עסקיים, הקמת פרופילים אישיים, ניצול המשאבים החינמיים של הרשתות, מיתוג, קידום ממומן, כתיבה שיווקית, ניתוח ואופטימיזציה של קמפיינים קיימים ועוד.

מפת אתר | צור קשר