צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

ברוכים הבאים לעולם הקופירייטינג

מושג הקופירייטינג הוא המושג המורחב והמופשט ביותר בתחום הפרסום והשיווק, הוא מאגד בתוכו את כל הקמפיין הפרסומי החל מהרעיון ועד לביצוע. זוהי למעשה אומנות המכירה דרך כתיבה, אומנות שמטרתה ליצור עניין, למשוך תשומת לב וליצור אמון במוצר ובחברה. הכלי החזק ביותר שעומד לרשותו של הקופירייטר הוא המילה הכתובה. הטקסט לוכד את עינו של המתבונן והתוכן מושך אותו פנימה לתוך המוצר, מחבר אותו לתוך העולם של החברה וגורם לו להרגיש כחלק ממציאות חדשה. המילים מייצרות סיפור כאשר הדמות הראשית היא המוצר אותו אנו משווקים.

 

תהליך של יצירה

הכול מתחיל מרעיון אחד מבריק שיכול להניע קמפיין שלם, המסר הנכון יכול לעשות שינוי. סיסמא מוחצת, סלוגן קצר וקולע, משפט שנון ותוכן המנוסח על פי כללים דקדקניים יוכלו ליצור יתרון שיווקי על פני המתחרים. בתהליך יצירת הקמפיין יש למצוא את הדרך הנכונה למתג את המוצר, כלומר למצוא את מה שמבדל אותו מהמתחרים ולמצוא את הדרך להבליט את המוצר שלנו בים של פרסומים וגירויים המוחדרים למוחו של הצרכן מדי יום.

תהליך הקופירייטינג הוא מאמץ משותף של איש המקצוע ומפתחי המוצר. בכדי למצוא את הצורה בה נבדל את המוצר יש למצוא (או ליצור) את התועלת שיש בו על פני המתחרים. בהליך סיעור המוחות יש לשאול את היצרן כמה שיותר שאלות על מנת להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר. עלינו לדעת מיהו קהל היעד, מה מניע את הלקוחות הפוטנציאליים, מה המסר שאנו רוצים שהמוצר יעביר, מה התחושה שנרצה ליצור. רק לאחר שנדע לענות על כל השאלות נוכל להתחיל בתהליך מיתוג המוצר ולאחריו בכתיבת תוכן שיווקי המותאם לקהל היעד והיודע לתפוס אותו ולמשוך אותו לתוך עולמנו.

 

מיהו קופירייטר?

קופירייטר טוב הוא כזה שנולד למקצוע, אדם סקרן, חושב, יוצר, כריזמטי, מנהיג וכזה שיכול לכתוב על כל דבר בכל שעה. הוא למעשה זה שמוביל את הקמפיין הפרסומי מ-א´ ועד ת´, מוביל את סיעור המוחין, חושב על הקונספט ומוביל את כל התהליך.

תפקיד הקופירייטר הוא להעביר מסר שיווקי מהיצרן אל הצרכן ולכן עליו להיות בעל יכולת ביטוי גבוהה, חשיבה יצירתית, סגנון אישי והבנה של הכוח הטמון במילה. קופירייטר הוא מומחה למכירות, יודע ליצור קשר רגשי בין המוצר ללקוח, מבין את תהליך החשיבה של הצרכן ויודע לנסח טקסטים המותאמים לקהלי לקוחות שונים.

מומלץ להשתמש בקופירייטר לפני בניית אתר או יציאה במסע פרסומי. הניסיון שלו בכתיבה ופנייה לקהלים, היצירתיות שבו ויכולתו למכור קרח לאסקימוסים יובילו לתוצאות טובות יותר ויחסכו בזמן וכסף.

 

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

אתר החברה הוא השער שלה בעבור לקוחות פוטנציאלים והוא זה המייצג אותה בשוק רווי מתחרים ואופציות נוספות. חשיבותו של האתר הוא גם תדמיתי וגם מכירתי ולכן עליו לייצג את פניה של החברה בצורה המדויקת ביותר. תדמיתו של אתר האינטרנט תלויה בשני גורמים: הפן הוויזואלי והפן המילולי. בעולם האינטרנטי יש לנו רק כמה שניות לתפוס את הלקוח לפני שהוא עובר לאתר הבא. העיצוב של האתר יגרום ללקוח להסתקרן לכמה שניות אך התוכן שניצור בו הוא זה שיגרום ללקוח להישאר, לטייל בין הדפים השונים ולבסוף גם למצוא את מה שחיפש ולהפוך ללקוח נאמן.

כתיבה נכונה המותאמת לאתרי אינטרנט תוכל להקפיץ את מיקומו של האתר מבין רשימה בלתי סופית במנועי החיפוש ולקדם את החברה שלכם על פני המתחרים. תוכן נכון מניע את הלקוחות לבצע פעולות שונות באתר, ליצור קשר, לקרוא המלצות וכמובן לקנות. יותר כניסות לאתר וזמן שהייה ארוך יותר משמעותו עלייה ניכרת במכירות והחדרת המותג למספר רב יותר של צרכנים.

מפת אתר | צור קשר