צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

רענון תוכן לאתרים

אתר החברה משמש גם ככרטיס ביקור של החברה וגם משמש שער דרכו מכיר הגולש את שירותי החברה ומוצריה השונים. בעלי אתרים רבים השקיעו סכום לא זעום בבניית אתר מושקע, מוקפד מבחינה ויזואלית, מעוצב בקפידה ובולט לעין אך אם הזמן התאכזבו לגלות כי האתר אינו עומד בציפיות.

צוות פרסומים העוסק בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט מסביר כי יש חשיבות רבה לתוכן חדש ועדכני. האינטרנט קורא את האתרים השונים ומקדם ברשימת מנועי החיפוש את אותם אתרים דינאמיים ומשתנים. עבודתם של כותבי תוכן בין היתר הוא לגרום לכך שהאתר של בעל העסק יקבל מיקום גבוה בתוצאות החיפוש וכך יעקוף מתחרים וימשוך יותר אנשים להיכנס לאתר.

שימוש במערכת ניהול תכנים כחלק מאתר האינטרנט מאפשר לבעל העסק או לחברה המתמחה בתחום הכתיבה לאתרים לעדכן את התוכן המקצועי באתר בהתאם לשינויים בשוק ולצרכי החברה. צוות פרסומים למעשה מציע להעביר את השליטה והדאגה לעדכון מידע ותכנים מבעל העסק אליהם כך שהשמירה על איכות האתר והרענון היום-יומי של התכנים יתבצע על ידי מקור חיצוני ולא יפגע בהתנהלות עובדי החברה לה שייך האתר. בהעברת שירות זה לעובד קבלן יש חסכון רב בזמן וכסף וכן ייחסך המאבק המתמשך לשיפור מצבו של האתר.

פרסומים היא חברה צעירה אך עם ניסיון רב מאחוריה המתמחה בכתיבת מאמרים מקצועיים בכל נושא תוך התאמתם לצרכי מנועי החיפוש. תוכן נכון יוביל את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, יגדיל את מספר הכניסות לאתר ובסופו של דבר יוכל גם להגדיל משמעותית את המכירות.

מפת אתר | צור קשר