צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב דף אודות?

אתר של חברה משמש ככרטיס הביקור שלה, הוא מציג את המוצרים או השירותים שניתן לרכוש, נותן ללקוח מידע לגבי היכן ניתן להשיג את המוצר ואף מספק מידע מקצועי. בנוסף למידע הנוגע למוצר אותו מחפש הלקוח יש להציג באתר גם דף המציג את החברה ממנה הגולש רוכש. קנייה דרך האינטרנט היא קנייה מסוכנת מהבחינה שהלקוח אינו רואה את המוצר בעיניים ולא מכיר את החברה ולכן הוא מחפש ללמוד עליה ולהרגיע את נפשו.

דף האודות מכיל את כל המידע שהלקוח צריך לדעת על החברה, הוא מגלה ללקוח מול מי הוא עומד ומה היתרונות שיקבל ברכישה דרך אתר זה. על דף האודות ליצור קשר של הזדהות ואמון עם הלקוח שיאפשר לו לדעת כי עשה את הבחירה הנכונה. אם כן על כל דף אודות להכיל את הנתונים הבאים:

פרטים על החברה- פרטים כלליים המציגים את החברה כגון: שנת הקמת החברה, מידע על בעלי החברה, גורמים עימם עובדת החברה, נקודות מכירה.

האני מאמין של החברה- מטרת האני מאמין היא ליצור אמון בקרב הלקוח ולגרום לו לחוש הזדהות עם המותג. על האני מאמין להראות כי החברה פועלת לטובת הלקוח ומנסה לרצותו. האני מאמין הוא המוטו של החברה, מראה ללקוח את האופי של האנשים מהם הוא קונה ואת אמונתם במוצר.

יתרונות החברה- כחלק מדף הבית על החברה להראות את יתרונותיה על פני המתחרים, להציג את הערך המוסף שהיא מספקת ומבדל אותה מחברות דומות שפועלות בשוק. כל לקוח פוטנציאלי עושה סקר בין מגוון מוצרים ומה שגורם לו לבחור לבסוף הוא מידת ההזדהות שלו עם המותג.

מפת אתר | צור קשר