צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כיצד ליצור דפי נחיתה?

כל אתר של חברה מוגדר תחת הנושא המרכזי אותו היא משווקת או המוצר העיקרי שלה, אך לכל נושא יש מגוון רב של תת נושאים דרכם ניתן להגיע אל האתר. דף נחיתה הוא הדף של האתר אליו מגיע הגולש לפי חיפוש של מילה מסוימת אותה הקליד במנועי החיפוש. בכדי להגדיל את מספר הכניסות לאתר ואת מספר הדרכים בעזרתן ניתן להגיע לאתר מומלץ להרחיב את דפיהם של האתר על ידי יצירת דפי נחיתה המתאימים לכל תתי הנושאים, השאלות והמוצרים הנלווים שקשורים למוצר שלכם. כיצד יוצרים דפי נחיתה מוצלחים?

שאלו את השאלות הנכונות
דף נחיתה מוצלח הוא דף העונה על מילות חיפוש או שאלות שהגולש עלול לשאול את עצמו, מילים להן יש קשר עקיף אולי אל האתר שלכם אך לאחר חיפוש באתר ייתכן וימצאו את מה שחיפשו. אם ניקח את אתרנו לדוגמא ניתן להגיע אליו דרך קורסים המילה "כתיבת תוכן" אך גם דרך ביטויים כגון "כיצד לכתוב מאמר?", "שיווק באינטרנט" וכדומה. שאלות אלו הן הכותרות של המאמרים שנכתבו תחת נושא זה והן גם משמשות כדפים אליהם מגיעים גולשים אשר חיפשו מונחים אלו.

השתמשו במילים כלליות
החלק החשוב ביותר של עולם הכתיבה לאינטרנט הוא שימוש במילים נכונות, מילים אשר להן יש נתוני חיפוש גבוהים. את הנוסח של הכותרת של דף הנחיתה יש לתכנן כך שלפחות אחת מן המילים בכותרת תהיה מילה שאנו יודעים כי יש לה חיפוש רב בשל עצמה או כחלק מביטוי. המילה שיווק למשל היא מילה בעלת אחוזי מחפשים גבוהים ביותר ולכן גם אם תהיה חלק מביטוי או חלק מכותרת רחבה יותר תתפוס מיקום גבוה במנועי החיפוש.

דפי הנחיתה כמו שאר הדפים של האתר פועלים לפי כללי כתיבת תוכן שעוזרים לקידום האתר והבאת תנועת גולשים רחבה יותר. פרסומים יודעת כיצד למצוא את הביטויים הנכונים שישמשו ככותרת לדף הנחיתה ויגדילו את מספר הגולשים שיגיע לאתר כגון ביטוח רכב, כמו כן לרשותנו עומדים כלים אשר עוזרים לנו לעקוב אחר תנועת הגולשים ולבחון אלו מילים יש להוסיף ודרך אלו מילים מגיעים רוב הגולשים. נתונים אלו הם חשובים להתפתחות החברה ולהצגת האתר למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאלים.

מפת אתר | צור קשר