צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

העלאת התוכן לרשת

כבר שכרת כותב תוכן, יש ברשותך מספר מאמרים מקצועיים הכתובים לפי כללי כתיבן התוכן וכעת נותרה רק השאלה מה לעשות עם כל התוכן הזה? את מרבית התוכן יש להעלות לאתר של החברה בצורה הדרגתית התורמת להעלאת מיקום האתר במנועי החיפוש אך שימוש נוסף בתוכן הוא הפצתו ברשת.

כיצד תורם לי תוכן המופץ ברשת?
הפצת התכנים באתרים שונים ברשת משמשת כדרך נוספת בה יכולים גולשים להגיע אל האתר. לקוחות רבים אינם מודעים לכך שהם זקוקים למשהו עד שהם נתקלים בו במקרה, לקוח אשר משוטט ברשת ונתקל במאמר שמעניין אותו יעקוב אחר מקור המאמר ויגלה את עולם המוצרים או השירותים שהחברה מציעה. הפצת התוכן באינטרנט צריכה להיות חלק מאסטרטגית השיווק ואם תעשה בצורה נכונה היא יכולה להשפיע רבות על מספר הגולשים שנחשפים לראשונה לאתר החברה ובעקבות כך להגביר את מספר הלקוחות החדשים.

היכן לשתול תוכן?
השאלה החשובה ביותר היא איפה עוד אפשר לשים את תוכן האתר חוץ מבאתר עצמו? ישנם כמה אתרים המציעים במה פתוחה בה ניתן להכניס תוכן גולשים שאליו נחשפים גולשים רבים מדי יום. אחד המקומות הוא אתר מאמרים, אתר אשר כל מטרתו הוא להציג תוכן בנושאים שונים ולשם יכול המשתמש להכניס כל תוכן שיכול להועיל לו כל עוד הוא כתוב בצורה מקצועית כמובן. אתרי המאמרים מקבלים מקומות גבוהים במנועי החיפוש ודרך כך נחשפים הגולשים לאפשרויות הגלומות בהם. חשיפה נוספת לתוכן תוכל להיעשות דרך פתיחת בלוגים, הבלוג תפס תאוצה בשנים האחרונות וכיום כמעט ואין מי שאין לו בלוג, ניתן לפתוח בלוג של החברה ובו לפרסם פניות אל העובדים ואל הלקוחות היוצרות תדמית חיובית בעיני הגולש ומגלות לו מוצרים חדשים ופיתוחים בתכנון.

מפת אתר | צור קשר