צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

עריכה לשונית

מהי עריכה לשונית? למה אנו זקוקים לה? האם אנו זקוקים לקורס עריכה לשונית בשביל ללמוד אותה? האם לא כל תוכן כתוב היטב יכול לעבור ולהיות מופץ ברשת? התשובה היא לא. עריכה לשונית היא חלק משמעותי ובלתי נפרד מעולם כתיבת התוכן, היא זו המבטיחה את איכות התוכן ודואגת כי לא תשתרבב טעות כתיב מביכה. תוכן הוא חשוב אך תוכן נכון ומדויק הוא חשוב אף יותר ולכן מומלץ להעביר כל טקסט עריכה מקצועית לפני שליחתו אל אוויר העולם.

מהי עריכה לשונית?
עריכה לשונית היא למעשה בדיקה מדוקדקת של הטקסט, בחינה כי אין שגיאות כתיב או בעיות תחביר וכי ישנם מספיק סימני פיסוק. כעת בוודאי תחשבו לעצמכם "אני גם יכול לעשות את זה הרי למדתי לשון בתיכון", האם באמת כדאי לקחת את הסיכון? מספר הטקסטים שעולים לאוויר עם שגיאות כתיב, שנעשות מבלי לשים לב ועם טעויות קריטיות של תחביר וחלוקה לפסקאות היא רבה מכפי שאתם חושבים. מטרת העריכה היא לייצר טקסט קריא, שנראה טוב ויזואלית ומנוסח בצורה נכונה.

כיצד מתבצעת העריכה?
לעריכה לשונית מספר פרמטרים- תחילה עובר העורך על הטקסט לוודא כי אין שגיאות כתיב ולאחר מכן יש התעמקות בתוכן עצמו. במהלך העריכה העורך יוצר כותרות מעניינות ומזמינות, מחלק את הטקסט למספר פסקאות ובמקרים רבים אף משכתב מחדש את התוכן כך שייצור יותר עניין לקורא.
מחלקת התוכן של פרסומים עוברת בדקדוק  מרבי על כל תוכן שהיא מייצרת או שנשלח לשכתוב. אנו בפרסומים בוחנים כל פסקה תחת זכוכית מגדלת ומוודאים כי לא ייצא טקסט שכתוב בצורה לא נכונה או שמכיל, חס וחלילה, שגיאות כתיב. לפני כל העלאה של טקסט תנו למומחים לעבור עליו תוכלו להיות בטוחים שתהיו מופתעים מהתוצאה.

מפת אתר | צור קשר