צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב ולנהל בלוג?

הבלוגים הם העיתונות האזרחית של היום, מה שהיה קרוי בעבר כיכר העיר עובר כיום לרשת האינטרנט והופך לחשוף לעיניו של ציבור רחב מאוד של גולשים. הבלוגים מהווים מקור מידע חיוני ורבים משתמשים בו כדי לקבל מידע לגבי עסק או מוצר לפני ביצוע רכישה. כיום אין גוף או אדם שלא פותחים בלוג המקדם את האינטרסים שלו והיה ניתן לראות את השימוש בבלוגים אף במערכת הבחירות.

היתרון בהקמת בלוג
פתיחה של בלוג יוצרת דרך לתקשר ולקבל חוות דעת מהציבור אליו אתם פונים. בעבר הפרסום היה חד צדדי כאשר חברות מפרסמות באמצעי המדיה השונים בצורה חד כיוונית והצרכן מקבל את המידע ללא יכולת להגיב. כיום עם פתיחת הפורומים והבלוגים יש לצרכן יכולת להגיב ולהביע את דעותיו והסתייגותו, דבר זה פותח דלת לעלילות שווא ופרסום שלילי מצד הגולשים או המתחרים. הבלוג של החברה מאפשר לה להגיב בגובה העיניים על ההאשמות כנגדה וכן לענות על שאלות ולספק מידע שהגולש חושב שמגיע מצרכן ממוצע, גולש כמוהו.

כיצד מנהלים בלוג?
הבלוג הוא מעיין יומן אישי בו הגולש חולק את מחשבותיו והרגשותיו עם קהל הגולשים ברשת. בכדי לנהל בלוג יש להתחבר לציבור הקוראים לנסח סיפור שיעניין וימשוך אותם בדרך בה לא ניתן לדעת כי מאחורי הבלוג עומד אינטרס.
חברת פרסומים תוכל לכתוב ולנהל את הבלוג עבורך. בפרסומים אנו יודעים כיצד לייצר כתיבה שיווקית מבלי שהגולש יראה כי מדובר בפרסום. בעזרת צוות מומחי הכתיבה יפעל הבלוג שלכם וימשוך קהל גולשים רחב אשר ייחשף לדעות חיוביות לגבי המוצר או השירות ולבסוף בבואו לבצע רכישה ייזכר במידע שקיבל ויפעל לפיו.

 

מפת אתר | צור קשר