צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה עסקית

מסמכים, מאמרים מקצועיים, ניוזלטר, בלוג באתר החברה ותכתובת פנים ארגונים הם הפנים של החברה. כתיבה רהוטה, ממוקדת וקצרה תצביע על התדמית שלך. בעידן של היום, כתיבה עסקית צריכה להיות בדמם של מנהלי ארגונים וחברות ונלמדת לא פעם בהכשרות שונות כגון קורס אנגלית עסקית.

מהי כתיבה עסקית?
כתיבה עסקית עוסקת בהעברת מסר כתוב בצורה ממוקדת, כאשר יש שימוש במינוח העסקי של אותה חברה. זהו מודול שניתן להשתמש בו בכל אמצעי התקשורת כשהדגש על הרמה משתנה בהתאם לקהל היעד או המטרה של הכתיבה העסקית. כתיבה עסקית מכוונת לתוצאות- תוך כדי זה שהיא פונה לקהל יעד מסוים. היחס אל המסמך הכתוב בכתיבה עסקית אמור להיות כמו אל כלי עבודה שבאמצעותו מטרת הכתיבה מושגת, ולצורך כך- המונחים המצוינים במסמך אמורים להיות מובנים לאותו קורא, והמושגים אמורים להיות קשורים לעולם התוכן של הקורא.

איך משתמשים בכתיבה עסקית?
בכתיבה עסקית יש לרקום תוכן המושך את תשומת הלב. לצורך- כך, יש לחלק כתיבה עסקית לשלובה שלבים- טרום כתיבה, כתיבה ועריכה. בחלק המקדים, יש לברר מיהו קהל היעד, מה תרצו שירגישו לאחר קריאת המסמך, ועוד שאלות המלמדות על פרופיל הקורא. בשלב זה קביעת המבנה עוזרת לסדר את החומר לפי שלבים- שלד המסמך קורם עור וגידים- ומקדמת אותנו לקראת השלב הבא. בזמן הכתיבה נמסך בליל החומר אל תוך התבנית שנערכה מקודם. בסיום,  כדאי לקרוא האם הקישור או מיקום המידע נכון לכתיבה עסקית. במידה ויש צורך לשנות מיקום של פסקאות, זה יעשה בדרך כלל בסיום כתיבה עסקית.
מפת אתר | צור קשר