צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכנית שיווקית

תוכנית שיווקית היא תוכנית המוצגת בכל צורה שהיא, ומתארת את התכניות השיווקיות שעסק צריך לבצע כדי להשיג את יעדי המכירות שלו. תכנית שיווקית היא גולת הכותרת של כל עסק, משום שהיא התגלמות החזון של העסק, שבו המטרות ביחד עם היעדים המחברים בין המציאות להשגתן של המטרות האלו.

מה כוללת תוכנית שיווקית?
תכנית מנהלים- שתסכם בקצרה ובברור את התוכנית, לאן אתה רוצה להגיע, ניתוח התמהיל השיווקי הקיים לפי ארבעת מרכיביו (מחיר, מוצר, צינורות הפצה ושיווק). כדי לקפוץ למים הקרירים של השוק, אפשר לעשות את זה אחרת. נתחו את השוק בו פועלים כיום ואת המגמה אליה הוא צועד. כיצד לצרף לקוחות חדשים- ויותר מכך, כיצד לשמר אותם. בשוק תחרותי, אין דבר חשוב יותר משירותיות, מכיוון שאם המוצר לא יחודי, צריך למצוא מימדים אחרים המושכים יותר את הלקוחות ויוצרים אמון לאורך הטווח הארוך בין הלקוחות לעסק. מה תשיג התוכנית לטווח הארוך, ומדוע יש להעדיף אותה על פני תכניות שיווקיות אחרות שנדחו.

לצמוח למעלה
עסק ללא תוכנית שיווקית הוא עסק ללא כוונת גדילה. כיום, אף בכדי לשרוד בשוק כה תחרותי. כדי לכתוב תוכנית שיווקית ניתן למצוא מדריכים ברחבי הרשת, אולם רצוי לשבת עם אדם בעל ניסיון. בכל מקרה מופעלת מחשבה יצירתית, אולם כשיושב מולך אדם בעל ניסיון בתחום, תוכלו לקבל רעיונות לאסטרטגיות חדשות ויעילות לעסק שלך.

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר