צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים אינטרנטיים

עולם האינטרנט נגיש לכל אחד ואחת במנעד של גילאים שונים. בהעברת מסר לגולש, אין צורך אמיתי בקריאת המסרים, אלא באופן העברתם, שכולל את עיצוב התוכן בעמוד, עיצוב האתר ועימודו ועיצוב גרפי כללי של האתר. מצד שני, כשמדובר בכתיבת תכנים אינטרנטיים, חשוב התוכן היבש אשר רלוונטי בדיוק למטרות החיפוש של הגולש, כך שיספק את סקרנותו ויפגע "בול פגיעה" למן המפגש הראשון באתר עם הגולש.

למה מיועדת כתיבת תכנים אינטרנטיים?
מטרת כתיבת תכנים אינטרנטיים מיועדת בעיקר לקידום האתר. ישנם חוקי ברזל מסוימים אשר תורמים להופעתו של האתר במיקום מסוים (קידום לא ממומן), כשגוגל הוא מנוע החיפוש המרכזי, וסורק בדרכו המוכרת לו מדי פעם את מילות החיפוש שאתם שותלים בין תכני האתר על מנת שזה יעלה יותר ויותר במנועי החיפוש. מלבד זאת, ישנה כתיבת תכנים אינטרנטיים שעולה בין שאר השיטות "לקנות" מקום ולתחזק אותו בדפים הראשונים של מנוע החיפוש, ותפקידה "לצוד" את הגולש היעודי כמו גם גולשים אחרים סקרנים שנשארים לזמן רב יותר משמונה שניות.

מי אחראים על כתיבת תכנים אינטרנטיים?
אם ישנה מערכת ניהול מובנית באתר, הרי שהתכנים יכולים להיות כתובים ומוזנים על- ידי בעלי האתר עצמם, אולם רצוי שיהיו בקיאים בחוקי הקידום, על- מנת לראות תוצאות יום- יומיות. הדרך הטובה ביותר היא להניח לחברת אתרים לייעץ ולערוך את העבודה תוך עיצוב דינמי של האתר למען תמרון התנהגות הגולשים בהתאם לסטטיסטיקות שנבדקות במקביל.

מפת אתר | צור קשר