צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן קופירייטינג

תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט הינו הלחם והחמאה ממנו הם ניזונים. בלעדיו גולשים רבים לא היו מגיעים אל התוכן הרצוי להם בתוך כמות זמן קצרה, והגולשים היו לא יותר מאשר אורחים – פורחים לרגע באתר. לא בכדי קוראים לכתיבת תוכן קופירייטינג; תוכן פרסומי כמו תוכן שיווקי מבליט את מה שבעלי האתר רוצים להבליט באתר, שיקשור באופן יזום ומכוון מלכתחילה את הגולש לאתר, ויחזיר אותו אליו שוב ושוב. חלון ההזדמנויות הינו קצר – בין 3-7 שניות עד שהגולש ש"נקלע" לאתר מחליט אם להשאר בו או לצאת ממנו.

כתיבת תוכן שיווקי לצורכי קידום אתרים
בתוכן השיווקי מושתלים אמצעים שונים כדי לעורר את הגולש ואת המערכת המדרגת את האתר במנועי החיפוש ובעיקר זה של גוגל. מדובר במילות מפתח שאותם הגולשים מחפשים ומשתמשים בהן הכי הרבה, ולכן חשוב שאלו מילים שיהיה באתר המדובר – כדי שיעלה לינק מתוך האתר לדף שבו המילה הזו כתובה. יש העושים בהם שימוש נוסף באמצעות קידום אתרים – כמו שתילת לינקים וכתיבת כתבות. "שתילת" המילים באתר לא תצמיח כלום אם אין שום תוכן מעניין באתר, על- כן חשוב שמה שמקשט את אותן מילות מפתח יהיה תוכן מקצועי (בכל זאת הקורא צריך להשביע את סקרנותו שלשמה נכנס), מושך לקריאה ותוך כך לא עמוס מדי באותן מילים כדי שלא לעייף אותו.

תכנים מתחלפים
למנהל האתר, החברה לקידום אתרים או לבעלי האתר יש ממונים מטעמם האחראים להחלפת התוכן באתר. התוכן מתחלף בהתאם לשינויים ולהתנהגות הגולשים כפי שהיא נמדדת באתר. לצורך כך עושים אנשי כתיבת תוכן קופירייטינג שוטף – על מנת ליצור עניין ולהשאיר טעם טוב של סקרנות לגבי המאמר הבא, שיכול להיות בלוג, כתבה, משחק ועוד רעיונות מושכים.

 

מפת אתר | צור קשר