צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית – האם זה נחוץ?

בין אם עסקינן באתר אינטרנט ובין אם במודעה בעיתון, עדיין הצלחה בעולם העסקים יכולה להיות תלויה בסוד הפרסום והחשיפה. כיום המדיה השמישה ביותר הינה תחום האינטרנט, על כן בניית אתרים ואחסון אתרים הם שירותים נחוצים להקמת תשתית מבוססת לאתר. לאחר שאלו מבוססים- ניתן להתחיל בכתיבת תוכן שיווק. ישנם כלים שיווקיים רבים ברי שימוש לשליפה מהירה של העסק באינטרנט כמו הפצה של תכני כתיבה שיווקית וכן מאמרים ברשתות חברתיות כמו בלוגים ואתרי מאמרים. כמו – כן, כלי נוסף הוא קידום אתרים באמצעות מנועי חיפוש באינטרנט.

מדוע כתיבה שיווקית חשובה?
קופירייטינג או כתיבה שיווקית, חייב להיות משהו שיש בו אמירה מסוימת, או לפחות מחדש ומעניק ערך מוסף לקורא, כדי שזה יישאר באתר לגלוש ואולי אפילו להגשים את המטרה שלשמה הוקם האתר. כתיבה שיווקית לאינטרנט היא מרכז העניינים, כשהיא זו שעשויה למשוך קורא או גולש מחוץ לאתר אל תוך האתר. דבר זה נעשה באמצעים שונים שעוזרים לאתר לנוע למעלה במנועי החיפוש כמו למשל הטמעת לינקים כמילות מפתח באתרים שונים או בתוך מאמרים. כדי שזה יצליח, חשוב לשמור על החוקים שגוגל (מנוע החיפוש החזק בארץ) מכתיב. במידה והוא מזהה תבנית לא נכונה שנועדה לכאורה לקדם אתר – הוא עלול להעניש אותו למעשה.

איך לשווק אתר אינטרנט?
ישנה תוכנית פעולה שקובעת לכותבי האתר אילו תכנים בדיוק להטמיע בין מילות המפתח, מה המסר שמעוניינים להעביר לקורא ובאיזו רמה זה ייכתב. כתיבת תכנים שיווקיים חייבת להיות קולעת לעניין שאותו מעוניין הגולש לבדוק ואף לכוון אותו באופן נגיש לדף שאותו רצה לבקר. רק כך, כשישנו ממשק נוח ותקשורת טובה בין גולש לאתר שגורמת לו להתחבר במידה מסוימת לאתר, ניתן להרוויח עוד לקוח או גולש.
מפת אתר | צור קשר